ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Λ.Ελευθερίου: «Με τον Π.Φιλιππίδη δεν πέρασα πολύ καλά & έφυγα – Με τον Δ.Λιγνάδη άλλα είχαμε πει & άλλα έγιναν»

«Πρέπει όποιος υφίσταται bullying να έχει κάπου να απευθυνθεί»

Λ.Ελευθερίου: «Με τον Π.Φιλιππίδη δεν πέρασα πολύ καλά & έφυγα – Με τον Δ.Λιγνάδη άλλα είχαμε πει & άλλα έγιναν»

Ο γνωστός ηθοποιός Λευτέρης Ελευθερίου, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του, μίλησε μεταξύ άλλων γιατί δεν συνεχίστηκε η συνεργασία του τόσο με τον Πέτρο Φιλιππίδη, όσο και με τον Δημήτρη Λιγνάδη.

Ξεκίνησες και μια συνεργασία με τον Δημήτρη Λιγνάδη, αλλά έφυγες λίγο πριν ανέβει η παράσταση «Ρωμαίος και Ιουλιέτα».

Πράγματι, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον μπορώ να κρίνω πώς λειτουργεί ο καθένας. Δεν γνώριζα πολύ καλά ούτε τον Πέτρο Φιλιππίδη ούτε τον Δημήτρη Λιγνάδη. Με τον πρώτο δεν πέρασα πολύ καλά και έφυγα, με τον δεύτερο άλλα είχαμε πει, άλλα έγιναν και γι’ αυτό διέκοψα πριν συνεργαστώ. Κατά τη διάρκεια του metoo, είδαμε πολλούς ανθρώπους που είχαν συνεργαστεί για χρόνια με άτομα με προβληματική συμπεριφορά να πρωτοστατούν στο κίνημα και αναρωτιέμαι αν θα αλλάξει τελικά κάτι.

Από τη στιγμή που φοβάσαι και δεσμεύεσαι από το μεροκάματο, με αποτέλεσμα να μη φεύγεις από μια κακοποιητική συνεργασία, σημαίνει ότι και την επόμενη φορά που θα έχεις ανάγκη τη δουλειά το ίδιο θα κάνεις. Αυτό με προβληματίζει.

Νομίζω ότι, για να υπάρξει ουσιαστική αλλαγή, το «είμαστε όλοι μαζί» πρέπει να αποκτήσει νομικό χαρακτήρα, να προστατευτεί η εργασία, να μπαίνουμε στις δουλειές γνωρίζοντας ποια είναι τα όρια του άλλου απέναντί μας και να διασφαλιζόμαστε από κάποια σύμβαση.

Όσο το εργασιακό παραμένει για τον εργαζόμενο περιβάλλον φόβου και τρομοκρατίας, μου φαίνεται πολύ δύσκολο να αλλάξουν τα πράγματα. Πρέπει όποιος υφίσταται bullying να έχει κάπου να απευθυνθεί. Για παράδειγμα, αν μια ομάδα ανθρώπων παραπονεθεί στον παραγωγό για την κακή συμπεριφορά του πρωταγωνιστή, εκείνος, έχοντας επενδύσει χρήματα, θα στηρίξει το όνομα που του τα φέρνει. Το θέμα είναι να υπάρχει ένα δυνατό σωματείο.

Πώς έφτασες στο σημείο να πεις «είμαι οριακά, πρέπει να φύγω»;

Αν εξαιρέσουμε έναν καβγά που είχα με τον Πέτρο Φιλιππίδη και με έναν άλλο ηθοποιό στη σκηνή, θα ήμουν ψεύτης αν ισχυριζόμουν ότι έχω ζήσει κάτι δραματικό. Ίσως γιατί δεν είχα πολλές εμπειρίες από διαφορετικούς θιάσους και προβληματικές συμπεριφορές.

Από την άλλη, μπορεί κάποιος, όταν συνεργάζεται με μεγάλα ονόματα, να αισθάνεται τιμή ή να σκέφτεται «για να δουλεύει αυτός ο άνθρωπος 20-30 χρόνια, δεν έχει αυτός το πρόβλημα, εγώ το έχω που με ενοχλεί η συμπεριφορά του».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αυτό απαντά και στην ερώτηση κάποιων «γιατί τώρα, γιατί να μιλήσουν τα θύματα τώρα;». Ευτυχώς, υπάρχουν και οι περιπτώσεις ανθρώπων όπως η Μιμή Ντενίση, ο Θοδωρής Αθερίδης και ο Θανάσης Βισκαδουράκης. Υπάρχουν και πολλά καλά σε αυτή τη δουλειά, πολύ ωραίες στιγμές και υπέροχοι άνθρωποι που γίνονται φίλοι σου μετά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.