ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Η κυβέρνηση φέρνει διπλό «χαράτσι» για χιλιάδες οχήματα: Τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά και ΚΤΕΟ κάθε χρόνο!

Τα αυτοκίνητα που μέχρι πρότινος είχαν μηδενικά τέλη φαίνεται ότι... έχουν παλιώσει μετά από 15 χρόνια!

Η κυβέρνηση φέρνει διπλό «χαράτσι» για χιλιάδες οχήματα: Τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά και ΚΤΕΟ κάθε χρόνο!

Η κυβέρνηση, σχεδιάζει να φέρει από το 2025 διπλό «χαράτσι» για χιλιάδες οχήματα, και συγκεκριμένα, τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά και έλεγχο ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για όσους έχουν παλαιά αυτοκίνητα.

Σε ό,τι αφορά τα τέλη κυκλοφορίας, πρόκειται για ρύθμιση που έχει ήδη τεθεί σε ισχύ σε άλλα κρατη μέλη της ΕΕ.

Τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας αποτέλεσαν ένα ισχυρό κίνητρο για τους υποψήφιους αγοραστές καινούριων αυτοκινήτων ώστε να επιλέγουν μοντέλα με μικρούς σε κυβισμό κινητήρες οι οποίοι εκπέμπουν εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2. Ωστόσο τα αυτοκίνητα που μέχρι πρότινος είχαν μηδενικά τέλη φαίνεται ότι… έχουν παλιώσει μετά από 15 χρόνια!

Σημειώνεται πως η εφαρμογή μηδενικών τελών οδήγησε εκατομμύρια καταναλωτές να αποκτήσουν κάποιο μοντέλο με χαμηλές εκπομπές CO2, αλλά πλέον το ένα μετά το άλλο τα κράτη μέλη της ΕΕ δίνουν μηδενικά τέλη μόνο για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα! Με λίγα λόγια πιθανότατα θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και τα υβριδικά ΙΧ.

Σενάρια για ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλιά ΙΧ

Από την πλευρά του, το υπουργείο Μεταφορών αναζητά τρόπους για αυξημένη εποπτεία και των παλαιών αυτοκινήτων. Για τον λόγο αυτό βάζει ξανά στο τραπέζι τον ετήσιο έλεγχο των παλαιών οχημάτων στα ΚΤΕΟ.

Έτσι πέρα από τη διασύνδεση των ΚΤΕΟ με το ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου, που με τη σειρά του συνδέεται με την ΑΑΔΕ, εξετάζεται ένα ακόμα μέτρο. Το μέτρο αυτό θα είναι η υποχρέωση ετήσιου ελέγχου για μια κατηγορία οχημάτων.

Σύμφωνα με τα σενάρια που εξετάζει το ΥΜΕ, τα οχήματα αυτά θα είναι όσα έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά για περισσότερα από 10 ή 15 χρόνια.

Το συγκεκριμένο μέτρο δεν είναι νέο, καθώς στην πλειοψηφία των κρατών – μελών της ΕΕ ισχύει εδώ και πολλά χρόνια για τα οχήματα που έχουν συμπληρώσει 8 έτη κυκλοφορίας, ενώ σε κάποιες χώρες αυτό ισχύει ακόμα και για τα οχήματα 5ετίας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.