«Έρχεται» ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό προς το Ίλιον – Που θα βρίσκονται οι νέοι σταθμοί

Το δρομολόγιο Ίλιον-Σύνταγμα θα απαιτεί μόλις 20 λεπτά, και το Ίλιον-Ομόνοια θα ολοκληρώνεται σε 15 λεπτά

«Έρχεται» ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό προς το Ίλιον – Που θα βρίσκονται οι νέοι σταθμοί

Εντός του Δεκεμβρίου αναμένεται να βγει στον «αέρα» ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον, όπως επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος ΔΣ, Αττικό Μετρό, στην ομιλία του στο «Athens Investment Forum» που διοργάνωσε το ΤΕΕ.

Το κόστος του έργου αναμένεται να ανέλθει στα 500.000 ευρώ και η χρηματοδότησή του θα καλυφθεί από την ένταξή του στο ΕΣΠΑ 2021-2027.

Υπενθυμίζεται ότι η επέκταση της «Κόκκινης Γραμμής» προς τη Δυτική Αττική περιλαμβάνει γραμμή μήκους 4 χλμ. και τους τρεις νέους σταθμούς Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο.

Πού θα βρίσκονται οι σταθμοί;

Οι δύο από τους τρεις σταθμούς βρίσκονται επί της οδού Θηβών.

Ο σταθμός Παλατιανή θα βρίσκεται σε απόσταση περίπου 1.300 μ. βόρεια του σταθμού Ανθούπολη και ο σταθμός Ίλιον 1.000 μ βορειότερα του πρώτου. Ο τρίτος σταθμός (Αγ. Νικόλαος) θα εδράζεται επί της οδού Αγίου Νικολάου στο Ίλιον.

Με την ολοκλήρωση του έργου, η επιβατική κίνηση θα ανέρχεται σε επιπλέον 51.000 επιβάτες ημερησίως, την ίδια ώρα που οι μετακινήσεις από το κέντρο στην Αθήνα στη Δυτική Αττική και αντίστροφα θα πραγματοποιούνται σε χρόνο ρεκόρ.

Ειδικότερα, το δρομολόγιο Ίλιον-Σύνταγμα θα απαιτεί μόλις 20 λεπτά, και το Ίλιον-Ομόνοια θα ολοκληρώνεται σε 15 λεπτά. Η ολοκλήρωση του έργου υπολογίζεται σε περίπου 4 χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών.

Υπενθυμίζεται ότι σε μεταγενέστερο χρόνο η «Κόκκινη Γραμμή» θα συνεχίσει προς Αχαρνές με ενδιάμεσους σταθμούς το Καματερό και Άνω Λιόσια-Ζεφύρι.

Η ωρίμανση της συγκεκριμένης επέκτασης βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο, και επομένως εκτιμάται ότι είναι δύσκολο να ολοκληρωθεί μέσα στην τρέχουσα δεκαετία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε πλήρη εξέλιξη, επισης, βρίσκονται και οι εργασίες για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό, η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.