ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Κομπρεσοράτη 4,5λιτρη BMW M3 widebody με 720 άλογα – Ένας αληθινός … φονιάς! (βίντεο)

Κομπρεσοράτη 4,5λιτρη BMW M3 widebody με 720 άλογα – Ένας αληθινός … φονιάς! (βίντεο)

Όταν η G-Power αποφάσισε να φτιάξει την απόλυτη BMW M3 για διπλή χρήση, για πίστα και δρόμο, η επιλογή της κινήθηκε στις γενιές προς τα πίσω.

Έτσι δεν διάλεξε για την πιο hardcore M3 τη σημερινή με το 6κύλινδρο μοτέρ, χρησιμοποιώντας για την aftermarket αναζήτησή της την E92. Και τη βάφτισε M3 GT2 S Hurricane.

Εκτός του ότι η G-Power ρεκτιφιάρισε το ήδη εντυπωσιακό στοκ μοτέρ V8, η μεγαλύτερη αλλαγή ήταν η τοποθέτηση στροφάλου για μακρύτερη διαδρομή του εμβόλου, ανεβαίνοντας από τα τέσσερα στα 4,5 λίτρα. Αλλά και τα εντόσθια, πιστόνια και μπιέλες, αλλάχτηκαν με άλλα σφυρήλατα.

Τα ενισχυμένα σωθικά κρίθηκαν απαραίτητα, καθώς η G-Power πρόσθεσε επίσης κι ένα κομπρέσορα που «τρέχει» στα 0,8 bar. Το αποτέλεσμα όλης αυτής της βελτίωσης είναι 720 άλογα και 66,3 kgm. Επιπλέον τοποθετήθηκε μπλοκέ με ξεχωριστό ψυγείο λαδιού για να διασφαλιστεί ότι όλη αυτή η δύναμη θα βρίσκει το δρόμο της προς την άσφαλτο.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία aftermarket, η μεγαλύτερου κυβισμού κομπρεσοράτη M3 χρειάζεται 9,8” για να πιάσει από στάση τα 200 km/h, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 330 km/h. Το σπορ πάτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο διασφαλίζουν τα coilovers με το σπιτικό «Nürburgring Set-up» που ρυθμίζει το ύψος και τα αμορτισέρ της M3 GT2 S Hurricane για την Πράσινη Κόλαση. Ενώ για τα πιο ζόρικα κομμάτια της πίστας που θέλουν ακαριαία επιβράδυνση φροντίζουν κάρμπον-κεραμικοί δίσκοι.

Η G-Power δεν σκόπευσε να κάνει τη M3 της ένα Q-Car οπότε και δεν τσιγκουνεύτηκε σε body kit, διατυμπανίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Ένα λοιπόν κάρμπον-κεραμικό widebody kit σε καθηλωτικό πορτοκαλί χρώμα έρχεται να «γλύψει» τις 19άρες μαύρες ματ ζάντες. Ατσάλινες πόρτες και καπό επίσης πετάχτηκαν και αλλάχτηκαν με άλλες, επίσης κάρμπον-κεραμικά. Και για να μην υπάρχει ταλαιπωρία, γρύλλοι σηκώνουν το αυτοκίνητο εν ριπή οφθαλμού για να αλλαχτούν τα λάστιχα στη στιγμή.

Η G-Power φυσικά άφησε στην καμπίνα τα απολύτως απαραίτητα, στα οποία και βεβαίως δεν περιλαμβάνεται το πίσω κάθισμα. Και ό,τι απέμεινε ντύθηκε επιμελώς με Alcantara. Οι κλασικές βελόνες του στοκ καντράν πήραν κι αυτές την άγουσα για τα σκουπίδια και την πληροφόρηση του οδηγού επιφορτίστηκε μια απλή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών. Όσον αφορά την ασφάλεια, φυσικά υπάρχει roll cage, αλλά και σύστημα αυτόματης πυρόσβεσης.

Αφού λοιπόν δείτε το video με την M3 GT2 S Hurricane εν δράσει και διαβάσετε τα πάντα σχετικά με τις προδιαγραφές της, δεν υπάρχει περίπτωση να μην θέλετε κι εσείς μία. Έλα όμως που η «λυπητερή» είναι πολύ βαριά! Ένα λοιπόν αυτοκίνητο, όπως το βλέπετε στις φωτογραφίες, κοστίζει -κρατηθείτε!- 292.883 ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: Γιάννης Κουτσουφλάκης, drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.