ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Συνέβη στη MH370 οτι και στην πτήση της Hellios; (φωτο)

Συνέβη στη MH370 οτι και στην πτήση της Hellios; (φωτο)

Άλυτο παραμένει από τον Μάρτιο του 2014 το το μυστήριο της εξαφάνισης της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines με τους 239 επιβαίνοντες στα νερά -πιθανότατα- του Ινδικού Ωκεανού, ενώ πετούσε από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο.

Τα σενάρια δίνουν και παίρνουν έκτοτε, από τα πλέον ευλογοφανή μέχρι τα πλέον ευφάνταστα, όπως εκείνα που ρίχνουν την ευθύνη σε… εξωγήινους, τη Βόρεια Κορέα ή κάνουν λόγο για κάποια απάτη με ασφαλιστικές εταιρείες. Μια από τις δημοφιλέστερες θεωρίες είναι ότι υπέστησαν κάποια βλάβη τα ηλεκτρονικά συστήματα του αεροσκάφους, με το πλήρωμα να αδυνατεί να παρέμβει και το Boeing 777 να πετά στον αυτόματο πιλότο μέχρι που εξαντλήθηκαν τα καύσιμά του. Είναι η θεωρία που υποστήριξε η κυβέρνηση της Αυστραλίας, η οποία σε έκθεσή της έκανε λόγο για ξαφνική ηλεκτρική βλάβη. Πόσο πιθανό όμως είναι ένα από τα δημοφιλέστερα εμπορικά αεροσκάφη του κόσμου να έπαθε τέτοια βλάβη;

Πολλές, λέει ένας φίλος της αδελφής του πιλότου της μοιραίας πτήσης και ενθουσιώδης λάτρης των αεροσκαφών. Όπως υποστήριξε ο Σάιμον Γκάνσον μιλώντας στη Daily Star, ανάλογα περιστατικά έχουν καταγραφεί σε 26 πτήσεις Boeing 777 μόνον το 2016. «Το Βοeing 777 έχει ιστορία περαστικών αποσυμπίεσης σε υψόμετρο χωρίς να σημαίνει συναγερμός στο πιλοτήριο. Αν προσθέσετε σ’ αυτό και την αδυναμία του πληρώματος να απαντήσει σε μηνύματα τότε αυτό μας δείχνει ηλεκτρική βλάβη. Και μπορεί να ξανασυμβεί».

Κάτι αντίστοιχο, να θυμήσουμε είχε συμβεί και στην πτήση της Hellios που κατέπεσε στο Γραμματικό το 2005. Και εκεί είχε γίνει αποσυμπίεση όχι λόγω ηλεκτρικής βλάβης βέβαια.

Παρά τις δύο μεγάλες υποθαλάσσιες έρευνες μόνον κάποια συντρίμμια βρέθηκαν, που εκβράστηκαν σε παραλίες του Ινδικού Ωκεεανού.

Τον περασμένο μήνα ομάδα επιθεωρητών της Μαλαισίας στο τελικό της πόρισμα είπε ότι δεν μπόρεσε να βρει την αιτία της εξαφάνισης, επισημαίνοντας, πάντως ότι δεν συντρέχει λόγος υποψίας μηχανικού προβλήματος, ούτε κάτι στη συμπεριφορά του πιλότου ή του συγκυβερνήτη που να παραπέμπει σε κακόβουλη ενέργεια.

Το πόρισμα των 19 εμπειρογνωμώνων της Μαλαισίας δεν κατάφερε να δώσει απαντήσεις

Πως ανακοίνωσε η Malaysia Airlines το συγκεκριμένο αεροσκάφος είχε περάσει από τεχνικό έλεγχο στις 23 Φεβρουαρίου, 12 μέρες πριν την μοιραία πτήση και επρόκειτο να υποβληθεί σε νέο έλεγχο στις 19 Ιουνίου του ίδιου έτους.

Από το 1995 σχεδόν 1.200 Boeing 777 έχουν χρησιμοποιηθεί σε εμπορικές πτήσεις ή ως μεταγωγικά. Σε διάστημα εικοσαετίας μόνον πέντε εξ’ αυτών καταστράφηκαν από πυρκαγιά, συνετρίβησαν ή εξαφανίστηκαν.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Την περασμένη εβδομάδα η ίδια βρετανική εφημερίδα αποκάλυψε το τελευταίο μήνυμα που εστάλη στον πιλότο Ζάκαρι Σαχ πριν χαθεί το αεροπλάνο από το ραντάρ με την αδελφή του να λέει ότι ο Σαχ τραύλιζε στα τελευταία λόγια του. Και χθες η Daily Star άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο το αεροσκάφος να μη χάθηκε στη θάλασσα, όπως ευρέως πιστεύεται, καθώς κινητά επιβατών συνέχισαν να ηχούν τέσσερις μέρες μετά την εξαφάνιση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.