ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Τουρκικό σχέδιο για σκάφος διάσωσης υποβρυχίων

Τουρκικό σχέδιο για σκάφος διάσωσης υποβρυχίων

Στις 29 Μαΐου 2009 έληξε η προθεσμία υποβολής προτάσεων για το  μητρικό σκάφος διάσωσης υποβρυχίων του Ναυτικού της Τουρκίας.

Στις 29 Μαΐου 2009 έληξε η προθεσμία υποβολής προτάσεων για το  μητρικό σκάφος διάσωσης υποβρυχίων του Ναυτικού της Τουρκίας.

Σύμφωνα με την SSM τέσσερις ήταν οι εταιρίες οι οποίες υπέβαλαν προτάσεις για το εν λόγω πρόγραμμα, οι οποίες ήταν οι εξής:

1. DEARSAN GEMİ İNŞA SANAYİ A.Ş.

2. DESAN A.Ş.& METEKSAN SAVUNMA SANAYİ A.Ş. İŞ ORTAKLIĞI

3. İSTANBUL DENİZCİLİK GEMİ İNŞA SANAYİ A.Ş.  

4. RMK MARINE GEMİ YAPIM SANAYİİ VE DENİZ TAŞIMACILIĞI İŞLETMESİ A.Ş.

Η γνωστή και εκφρασμένη ανάγκη του Ναυτικού της Άγκυρας για την απόκτηση ενός σκάφους διάσωσης υποβρυχίων αποτελεί και το έναυσμα για την ανάπτυξη σχεδίων όπως του ΜΟSHIP-TR1. H σχεδίαση του σκάφους και ο εξοπλισμός ανταποκρίνεται στην ανάγκη υποστήριξης του πληρώματος ενός υποβρυχίου το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές, στην δυνατότητα διάσωσης του πληρώματος από βάθος έως και 600 μέτρα μέσα στις πρώτες 72 ώρες από την ώρα του ατυχήματος, στο να υποστηρίξει επιχειρήσεις και για σκάφη επιφανείας καθώς και να προχωρήσει σε υποθαλάσσιες επισκευές ή σε μετακίνηση ναυαγίου.

 

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Για να εκπληρώσει όλα τα ανωτέρω το σκάφος, μεταξύ άλλων, έχει και τις εξής δυνατότητες:

-Μέγιστη συνεχής ταχύτητα 18 κόμβων.

-Μέγιστη ακτίνα, 4.500 ναυτικά μίλια με οικονομική ταχύτητα των 14 κόμβων.

-Πλήρη ικανότητα διάσωσης σε κατάσταση θαλάσσης 5.

-Πλατφόρμα ελικοπτέρου που να υποστηρίζει ελικόπτερο έως 35 τόνους, με δυνατότητα εκτέλεσης επιχειρήσεων ημέρα και νύχτα.

-Ελεύθερη περιοχή στο κατάστρωμα εμβαδού 311 τετραγωνικών μέτρων για την υποδοχή ειδικού εξοπλισμού διάσωσης, είτε αμερικανικής, είτε ΝΑΤΟικής προέλευσης.

-Το μήκος του σκάφους είναι 89.80 μέτρα, ενώ το εκτόπισμά του αγγίζει του 4.447 τόνους.

-Ο εξοπλισμός του σχεδιάζεται να περιλαμβάνει όλα τα προβλεπόμενα συστήματα έρευνας, διάσωσης και περίθαλψης τα οποία ένα σκάφος της κατηγορίας του προβλέπεται να διαθέτει για την υποστήριξη τόσο του πληρώματος όσο και του σκάφους το οποίο έχει υποστεί την βλάβη.

-Το σκάφος προβλέπεται επίσης να διαθέτει και δύο πολυβόλα των 12,7 χιλ..

-Συνολικά 137 άτομα, πλήρωμα σκάφους, ομάδα διάσωσης και πλήρωμα υποβρυχίου, θα μπορούν να μείνουν στο σκάφος χωρίς να υπάρξει πρόβλημα.

Τμήμα ειδήσεων www.defencenet.gr 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.