ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Ο όμιλος VW έχει συνολικά 12 μάρκες – Ποια είναι η πιο κερδοφόρα;

Ο όμιλος VW έχει συνολικά 12 μάρκες – Ποια είναι η πιο κερδοφόρα;

Ο όμιλος Volkswagen αποτελείται συνολικά από 12 μάρκες επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων, καθώς και από τη Ducati. Εσωτερική πρωταθλήτρια από πλευράς όγκου πωλήσεων είναι αναμφίβολα η μάρκα VW, είναι όμως και η πιο κερδοφόρα;

Πρώτη λοιπόν στην κατάταξη της κερδοφορίας είναι η Audi, με λειτουργικό αποτέλεσμα της τάξης των 2,9 δις ευρώ για το πρώτο 6μηνο του 2015 και περιθώριο κέρδους 9,8%. Στην 2η θέση η Porsche, με το δικό της περιθώριο κέρδους να ανέρχεται σε 15,7% και το λειτουργικό της αποτέλεσμα σε 1,7 δις ευρώ, μπροστά από την VW που έχει περιθώριο κέρδους μόλις 2,7% και αποτέλεσμα 1,4 δις ευρώ.

Ενδιαφέρον εδώ είναι πως το περιθώριο κέρδους της Skoda είναι με 8,1% πολλαπλάσιο αυτό της VW (κέρδος για τους Τσέχους 522 εκατομμυρίων ευρώ), ενώ ακόμα πιο υψηλά περιθώρια κέρδους έχει η Scania, με 9,7%. Αντίθετα τα αντίστοιχα ποσοστά τόσο για την MAN όσο και για τον κλάδο των επαγγελματικών της VW είναι 2,8% και 5,1%.

Μικρά είναι τα κέρδη των Bentley και Seat, που κυμάνθηκαν στα επίπεδα των 54 και 52 εκατομμυρίων ευρώ αντίστοιχα, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί περιθώρια κέρδους, ενώ οι Bugatti, Lamborghini και Ducati δεν αναφέρονται στα αποτελέσματα του ομίλου για το 1ο εξάμηνο του 2015.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.