Τον νέο ΚΟΚ θα τον πληρώσει ακριβά η κυβέρνηση. Ήδη δύο δημοσκοπήσεις είχαν κακά μαντάτα...

Αυτό το ηλεκτρικό τα σπάει στην Κίνα: Η εφοδιαστική αλυσίδα ρατάρισε

Το νέο Nio ES8 ξεπερνά τις προσδοκίες πωλήσεων στην Κίνα, δημιουργώντας προβλήματα στην παραγωγή

Αυτό το ηλεκτρικό τα σπάει στην Κίνα: Η εφοδιαστική αλυσίδα ρατάρισε

Η επιστροφή της Nio στο προσκήνιο γίνεται μέσω της premium κατηγορίας. 

Το τελευταίο της μοντέλο, το Nio ES8 σημειώνει εντυπωσιακή επιτυχία εδώ και τρεις μήνες, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που οι προμηθευτές δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στη ζήτηση και ορισμένα εξαρτήματα να αρχίζουν να σπανίζουν.

Παρουσιάστηκε στις αρχές του καλοκαιριού και το νέο Nio ES8, 7θέσιο ηλεκτρικό SUV, ξεκίνησε την εμπορική καριέρα του στα μέσα Σεπτεμβρίου. Από τότε, είναι εκείνο που οδηγεί την αύξηση των πωλήσεων της σχετικά μικρής αυτοκινητοβιομηχανίας, και όχι οι πιο προσιτές μάρκες Onvo ή Firefly.

Η Nio παρέδωσε πρόσφατα το 30.000ό ES8, μέσα σε μόλις 89 ημέρες. Κι όμως, το μοντέλο τοποθετείται στην ανώτερη κατηγορία της αγοράς, με τιμή που ξεκινά από τα 300.000 γουόν (36.300 ευρώ) με ενοικίαση μπαταρίας -υπολογίστε περίπου ένα τρίτο παραπάνω αν επιλεγεί η αγορά της.

Αυτό αρκεί για να μετριάσει τον ενθουσιασμό κατασκευαστών που διαφημίζουν «τεράστια επιτυχία» στην Κίνα με 10.000 πωλήσεις μιας μπερλίνας κάτω των 20.000 ευρώ… Ωστόσο, αυτή η επιτυχία έχει και συνέπειες, προκαλώντας ελλείψεις σε ορισμένα εξαρτήματα. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το σύστημα πολυμέσων για τους πίσω επιβάτες. Κάποιες λειτουργίες έχουν υποβαθμιστεί, καθώς το ανταλλακτικό που βρέθηκε εσπευσμένα δεν υποστηρίζει πλέον αναπαραγωγή βίντεο από εξωτερικούς σκληρούς δίσκους ούτε προβολή σε εξωτερικές οθόνες.

Οι πελάτες που έχουν ήδη παραγγείλει το Nio ES8 θα λάβουν 15.000 πόντους πιστότητας. Οι πόντοι αυτοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν για υπηρεσίες, όπως επιπλέον αλλαγές μπαταρίας. Όταν το αρχικό εξάρτημα γίνει ξανά διαθέσιμο, θα μπορούν να τοποθετήσουν το πλήρες σύστημα πληρώνοντας 12.000 πόντους ή 1.200 γουόν (145 ευρώ).

Οι λειτουργίες που χάνονται θεωρούνται δευτερεύουσες. Παρ’ όλα αυτά, η Nio επέλεξε να το κοινοποιήσει με απόλυτη διαφάνεια, έτσι ώστε να αποφύγει παράπονα πελατών.

Τέτοια ζητήματα είναι πάντα ευαίσθητα στην κινεζική αγορά, όπου οι καταναλωτές συχνά εκφράζουν δημόσια τη δυσαρέσκειά τους στα κοινωνικά δίκτυα, με αποτέλεσμα οι υποθέσεις να λαμβάνουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η υπόθεση του προαιρετικού διάτρητου καπό του Xiaomi SU7 Ultra, όπου ο κατασκευαστής αναγκάστηκε να αποζημιώσει πελάτες, καθώς το υποτιθέμενο αεροδυναμικό όφελος δεν αποδείχθηκε στην πράξη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.