
Η πολυαναμενόμενη Porsche Cayenne Electric αποτελεί το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας. Με 0-100 km/h σε 2,5″ και 0-200 km/h σε 7,4″, είναι επίσης ένα από τα ταχύτερα. Από την άλλη, υπάρχει το αυξημένο βάρος των 2.645 kg, ένεκα της μπαταρίας των 113 kWh. Πώς κοντράρεται απέναντι στη θρυλική 918 Spyder;
Το κεντρομήχανο hypercar παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2013 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Ήταν από τα πρώτα επαναφορτιζόμενα υβριδικά σούπερκαρ, με ατμοσφαιρικό V8 4,6 lt τοποθετημένο στο κέντρο και δύο ηλεκτροκινητήρες. Απέδιδε 886 ίππους και 1.280 Nm.

Για να αποδείξει ότι ο… γίγαντας μπορεί να συμβαδίσει με ό,τι πιο εκλεκτό είχε η προηγούμενη δεκαετία, η Porsche έφερε αντιμέτωπα τα δύο μοντέλα. Ο πρώην οδηγός της F1 και νυν πρεσβευτής της μάρκας, Mark Webber, οδηγεί την 918 Spyder.
Η οδηγός εξέλιξης στη Formula E, Gabriela Jílková, βρίσκεται πίσω από το τιμόνι της Cayenne με τις μηδενικές εκπομπές. Τα δύο μοντέλα δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους και ανήκουν σε πολύ διαφορετικούς κόσμους. «Είναι σαν να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια», λέει ο Webber -κι έχει απόλυτο δίκιο.
Άλλωστε, όποιος έχει ήδη μια 918 Spyder, μάλλον έχει ήδη παραγγείλει και μια Cayenne Electric -λογικά την Turbo των 1.156 ίππων. Τι συμβαίνει όμως όταν τα δύο θηρία σταθούν δίπλα-δίπλα σε ένα φανάρι;

Παρά τη διαφορά βάρους που ξεπερνά τον τόνο, το ηλεκτρικό SUV εκμεταλλεύεται την άμεση ροπή των ηλεκτροκινητήρων και την εξαιρετική πρόσφυση. Όσο όμως η ταχύτητα ανεβαίνει, η αεροδυναμική αρχίζει να κάνει τη δική της δουλειά.
Κοντά στα 200 km/h, ο Webber περνά μπροστά. Κι αν ανταμώσουν στην Autobahn; Η τελική της Cayenne (260 km/h) δεν της επιτρέπει να απειλήσει ουσιαστικά τα 345 km/h της προγόνου της.
Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.