![Το γνωρίζατε;- Σε αυτές τις περιπτώσεις οι οδηγοί παλιών οχημάτων «κινδυνεύουν» με πρόστιμο](https://www.pronews.gr/wp-content/uploads/2025/01/13/ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ-ΟΔΗΓΟΣ-380x220.webp)
Πώς θα σου φαινόταν αν μάθαινες ότι το Nissan Patrol Y61, που παρουσιάστηκε το 1997, πωλείται ακόμα ως καινούργιο σε κάποιες αγορές; Δεν είναι η πρώτη φορά που οι Ιάπωνες επιμηκύνουν τη διάρκεια ζωής κάποιων μοντέλων τους.
Η γενιά GT-R R35 παρουσιάστηκε στα τέλη του 2007 κι ενώ έχει διακοπεί η πώλησή της στις περισσότερες αγορές, με τελευταία την αμερικανική, θα συνεχίσει να διατίθεται στην Ιαπωνία. Τώρα, για να διαφοροποιηθεί από το όντως καινούργιο Nissan Patrol, το αειθαλές μοντέλο έχει μετονομαστεί σε Patrol Safari. Αλλά οι διαφορές του από την έκδοση του 1997 είναι ελάχιστες και κυρίως αισθητικής χροιάς.
Αν ορέγεσαι να βγάζεις τις ζελατίνες και να είσαι ο πρώτος ιδιοκτήτης ενός Nissan Patrol Y61, θα χρειαστεί να ταξιδέψεις στη Μέση Ανατολή ή σε ορισμένες χώρες της Νότιας Αμερικής, όπως τη Βολιβία. Όπως το 1997, όταν το Y61 πρωτοκυκλοφόρησε στις παγκόσμιες αγορές, η γκάμα περιλαμβάνει μια 3θυρη 5θέσια έκδοση και μια 5θυρη 7θέσια.
Αν κοιτάξεις προσεκτικά, θα εντοπίσεις κάποια στιλιστικά στοιχεία που κάνουν το Patrol Safari να ξεχωρίζει από το πρωτότυπο. Ωστόσο, πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο. Ούτε στην καμπίνα έχουν αλλάξει πολλά. Η κεντρική κονσόλα έχει φρεσκαριστεί, αλλά ο οδηγός συνεχίζει να αντικρίζει ένα 4κτινο τιμόνι κι αναλογικό πίνακα οργάνων. Προφανώς ο εξοπλισμός έχει υιοθετήσει κάποια νεότερα καλούδια, αλλά όχι κάτι συνταρακτικό. Υπάρχουν κάμερα οπισθοπορείας και συνδεσιμότητα Bluetooth, καθώς κι αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, δερμάτινες και ξύλινες επενδύσεις.
Ίσως πιο σημαντικό είναι ότι στον εμπρός προφυλακτήρα φωλιάζει ένας ενσωματωμένος ηλεκτρικός εργάτης. Στο κάτω-κάτω, όποιος επιλέξει το Nissan Patrol Y61, το κάνει για τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του κι όχι για την καλοπέραση. Τα παραπάνω αφορούν την έκδοση που πωλείται στη Μέση Ανατολή. Η αντίστοιχη στη Νότια Αμερική είναι πολύ πιο φτωχική, με ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών, μαύρους πλαστικούς προφυλακτήρες κι υφασμάτινη ταπετσαρία.
Η κίνηση παρέχεται από ένα 6κύλινδρο 4,8 lt, απόδοσης 280 ίππων και 450 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με κατ’ επιλογή τετρακίνηση, ενώ προσφέρεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, αμφότερα πέντε σχέσεων. Είναι ανάγκη να γίνεις νεκρόφιλος για να απολαύσεις σοβαρό off-roader; Προφανώς κι όχι. Μοντέλα όπως η Mercedes-Benz G-Class, το Jeep Wrangler, το Land Rover Defender και το Toyota Land Cruiser αποδεικνύουν ότι ο ασυμβίβαστος χαρακτήρας μπορεί να εναρμονιστεί με τις νεότερες εξελίξεις. Από την άλλη, αν η Nissan βρίσκει αγοραστές για το Patrol Safari, καλά κάνει και το πουλάει ακόμα. Λες να φτάσει τα χρόνια του Lada Niva;
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.