ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Νέο Focus RS με 350 ίππους, 470 Nm, 0 – 100 σε 4,7 δευτ. & τελική 266 χ.α.ω!!! (videos)

Νέο Focus RS με 350 ίππους,  470 Nm,  0 – 100  σε 4,7 δευτ. & τελική 266 χ.α.ω!!! (videos)

Η Ford Motor Company ανακοίνωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ότι το νέο Focus RS με επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω. σε 4,7 δευτ., θα είναι το ταχύτερο μοντέλο RS όλων των εποχών. Το Focus RS θα αγγίζει την τελική ταχύτητα των 266 χ.α.ω. με έναν ειδικά σχεδιασμένο νέο κινητήρα 2.3-λιτ. EcoBoost της Ford που θα αποδίδει μέγιστη ισχύ 350 ίππων.

Η Ford ανακοίνωσε επίσης ότι το Focus RS διατίθεται τώρα για παραγγελία στην Ελλάδα από €45.000.

Το νέο Focus RS βελτιστοποιεί την επιτάχυνση λανσάροντας την τεχνολογία Launch Control σε μοντέλο Ford RS για πρώτη φορά. Επίσης σηματοδοτεί το ντεμπούτο του Ford Performance All-Wheel Drive με Dynamic Torque Vectoring, για άριστη πρόσφυση και κράτημα με απαράμιλλη ευελιξία και ταχύτητα στις στροφές.

Το Focus RS πλαισιώνεται στη Φρανκφούρτη από όλη τη γκάμα Ford Performance για την Ευρώπη, μεταξύ άλλων το νέο υπεραυτοκίνητο υπερυψηλών επιδόσεων Ford GT, το Focus ST wagon και 5-θυρα μοντέλα, και το πολυβραβευμένο Fiesta ST.

«Το νέο Focus RS επιταχύνει στα 100 χ.α.ω. σε 4,7 δευτ. – όση ώρα χρειάζονται οι πελάτες να αποφασίσουν ότι το θέλουν διακαώς από τη στιγμή που θα πιάσουν το τιμόνι» δήλωσε ο Juergen Gagstatter, chief program engineer για το Focus RS. «Το αυτοκίνητο προσφέρει επαναστατική τεχνολογία με εντυπωσιακή οδηγική συμπεριφορά και επιδόσεις, σε μία τιμή που θα κάνει τους premium ανταγωνιστές μας να χάσουν τον ύπνο τους.»

Η λειτουργία Launch Control του Focus RS διαμορφώνει τα συστήματα πλαισίου και κίνησης του αυτοκινήτου ώστε να προσφέρουν την ταχύτερη δυνατή επιτάχυνση, ανεξαρτήτως συνθηκών πίστας. Ο οδηγός επιλέγει Launch Control από το μενού του ταμπλό, βάζει πρώτη σχέση, πατά τέρμα γκάζι και μετά αφήνει το συμπλέκτη. Το σύστημα προσφέρει βέλτιστη οδηγική εμπειρία – κατανέμοντας τη ροπή μέσω του συστήματος AWD, διατηρώντας μέγιστη ροπή χρησιμοποιώντας τη λειτουργία overboost του turbo, διαχειριζόμενο το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ρυθμίζοντας τους αποσβεστήρες.

Για να επιτυγχάνεται μέγιστη επιτάχυνση ανάμεσα στις αλλαγές σχέσεων, μία σχετική λυχνία στο ταμπλό ειδοποιεί τον οδηγό πότε πλησιάζει στο βέλτιστο σημείο για επιλογή μεγαλύτερης σχέσης στις 5.900 σ.α.λ., και αναβοσβήνει εάν ο κινητήρας φτάνει στο όριο των 6.800 σ.α.λ..

Το σύστημα Ford Performance AWD βασίζεται σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες που διαχειρίζονται την κατανομή ροπής εμπρός / πίσω του αυτοκινήτου και παράλληλα ελέγχουν την κατανομή ροπής στον πίσω άξονα – η δυνατότητα κατανομής ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών (torque vectoring) έχει θεαματικά αποτελέσματα στη συμπεριφορά και στην ευστάθεια στο στρίψιμο.

Το σύστημα AWD παρακολουθεί δεδομένα από πολλαπλούς αισθητήρες του οχήματος 100 φορές το δευτερόλεπτο. Στοχεύοντας στη βέλτιστη δυναμική συμπεριφορά, το σύστημα Ford Performance AWD ρυθμίστηκε σε συνδυασμό με το προηγμένο Electronic Stability Control, κυρίως με το σύστημα Torque Vectoring Control που βασίζεται στο σύστημα πέδησης και λειτουργεί παράλληλα με το torque-vectoring AWD. 

Οι οδηγοί του Focus RS μπορούν να επιλέξουν από τέσσερα διαφορετικά Drive Modes που διαμορφώνουν το σύστημα AWD, τον έλεγχο των αποσβεστήρων, το Electronic Stability Control, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του κινητήρα, και τον ήχο της εξαγωγής ώστε να απολαμβάνουν βέλτιστες επιδόσεις στο δρόμο ή σε συνθήκες αγωνιστικής πίστας. Διατίθενται ρυθμίσεις Normal, Sport ή Track, μαζί με ένα ειδικό Drift Mode που επιτρέπει ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος σε αγωνιστικές συνθήκες.

Ο νέος κινητήρας 2.3-λιτ. EcoBoost του νέου Focus RS μοιράζεται την ίδια βασική δομή με τον αλουμινένιο, τετρακύλινδρο της νέας Ford Mustang και έχει αναβαθμιστεί σημαντικά για το Focus RS ώστε να αποδίδει 10% περισσότερη ισχύ. Περιλαμβάνει νέο υπερσυμπιεστή twin-scroll χαμηλής αδράνειας με μεγαλύτερο συμπιεστή, βελτιστοποιημένη σχεδίαση εισαγωγής και μεγαλύτερης διαμέτρου σύστημα εξαγωγής.

Η μέγιστη ροπή των 440 Nm αποδίδεται μεταξύ 2.000 και 4.500 σ.α.λ., ενώ για 15 δευτερόλεπτα μπορεί να φτάσει τα 470 Nm με τη λειτουργία overboost κατά τη διάρκεια μιας δυναμικής επιτάχυνσης.

Προϊόν εξέλιξης μιας ομάδας μηχανικών του Ford Performance σε Ευρώπη και ΗΠΑ, το νέο Focus RS είναι η τρίτη γενιά Focus RS, μετά τα μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2002 και το 2009.

Το τμήμα Ford Performance λειτουργεί σαν ένα εργαστήριο καινοτομίας και δοκιμών για τη δημιουργία μοναδικών οχημάτων, υψηλών επιδόσεων, εξαρτημάτων, αξεσουάρ και εμπειριών για τους πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη καινοτομιών και τεχνολογιών στην αεροδυναμική, το ελαφρύ βάρος, τα ηλεκτρονικά, τις επιδόσεις των κινητήρων και την απόδοση καυσίμου που μπορούν να εφαρμόζονται ευρέως στην προϊοντική γκάμα της Ford.

Το Focus RS, το 30ό αυτοκίνητο με το θρυλικό σήμα RS, θα κατασκευάζεται στο Saarlouis (Γερμανία) και είναι ένα από τα 12 νέα οχήματα υψηλών επιδόσεων που η Ford θα λανσάρει σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2020 στο πλαίσιο μιας νέας εποχής επιδόσεων Ford. Η εταιρία εκτιμά ότι οι παραδόσεις στους πελάτες στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2016.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.