ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ντράπηκε ο Χίμλερ όταν άκουσε τον Μαγιορκίνη...

Φ.Κουβέλης: «Τα πλήγματα που δέχτηκε η μεσαία τάξη δεν ήταν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ»

Φ.Κουβέλης: «Τα πλήγματα που δέχτηκε η μεσαία τάξη δεν ήταν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ»

Τα πλήγματα στην μεσαία τάξη δεν ήταν από τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά από τις προηγούμενες κυβερνήσεις μέχρι το 2014, υποστήριξε ο Φώτης Κουβέλης, προσθέτοντας πως η κυβέρνηση Τσίπρα πήρε μέτρα στήριξης, που όμως δεν έχουν γίνει αντιληπτά, όπως το μεταφορικό ισοδύναμο.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Φώτης Κουβέλης, ως πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ συμμετείχε στις κυβερνήσεις αυτές στις οποίες αναφέρεται.

«Τα πλήγματα που δέχτηκε η μεσαία τάξη δεν ήταν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Εάν κανείς δει τι υπέστησαν οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα, θα διαπιστώσει ότι η καθήλωση και η υποβάθμιση της μεσαίας τάξης συντελέσθηκε μέχρι τα τέλη του 2014», δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Ο κ. Κουβέλης πρόσθεσε ότι στο πλαίσιο της δημοσιονομικής πολιτικής, η κυβέρνηση προχώρησε σε ορισμένες κινήσεις για τη στήριξη της μεσαίας τάξης, ενώ κάλεσε τον ελληνικό λαό να κάνει σύγκριση στο τι έκανε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, πώς παρέλαβε τη χώρα και τι δρόμους άνοιξε, προκειμένου να αντιμετωπισθούν μεγάλα ζητήματα.

«Δεν αναφέρομαι μόνο στην έξοδο από τα μνημόνια, που είναι ένα γεγονός που κανένας δεν μπορεί να το υποτιμήσει. Αναφέρομαι και σε όλα εκείνα τα οποία συνιστούν την επί της ουσίας προοδευτική πολιτική που άσκησε σε κρίσιμους τομείς η κυβέρνηση», σημείωσε.

Για το μεταφορικό ισοδύναμο είπε ότι είναι μία ρύθμιση που ακόμα δεν έχει γίνει αντιληπτή και δεν έχει αφομοιωθεί όσο θα έπρεπε, όχι μόνο από τους νησιώτες, αλλά από ολόκληρη τη χώρα. «Το μεταφορικό ισοδύναμο στηρίζει την ανάπτυξη, διευκολύνει τους νησιώτες, διευκολύνει τη μετακίνηση των προϊόντων, τα καύσιμα και φέρνει τη νησιωτική Ελλάδα μέσα στην καρδιά της αναπτυξιακής διαδικασίας που έχουμε ξεκινήσει να προωθούμε», τόνισε.

Σχετικά με το σχέδιο αξιοποίησης των 10 μεγάλων λιμανιών της χώρας, στα οποία η κυβέρνηση διατηρεί την ιδιοκτησία τους, ο υπουργός Ναυτιλίας επισήμανε ότι το ελληνικό Δημόσιο προχωράει στη διαδικασία των προκηρύξεων με διαγωνιστικές διαδικασίες, προκειμένου να εκδηλωθούν επενδύσεις σε διάφορους τομείς, ανάλογα με το κάθε λιμάνι, συμπληρώνοντας ότι η κυβέρνηση για το θέμα των λιμανιών εφάρμοσε το ευρωπαϊκό μοντέλο, δηλαδή το μοντέλο που ισχύει στο 86% των μεγάλων λιμανιών της Ευρώπης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Δεν παραχωρούμε την ιδιοκτησία σε κάποιες εταιρείες. Κρατάει την ιδιοκτησία των λιμανιών το ελληνικό Δημόσιο, με διαφορετικό τρόπο από εκείνον που ακολουθήθηκε για την cosco στον ΟΛΠ, στον Πειραιά, και τον ΟΛΘ, στη Θεσσαλονίκη» υπογράμμισε ο κ. Κουβέλης.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.