Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Επιστήμονες στρέφουν ακτίνα λέιζερ προς το βαθύ διάστημα – Δείτε τα αστέρια σε υψηλή ανάλυση (φωτό)

Για να ρυθμίσουν το τηλεσκόπιό τους οι επιστήμονες στρέφουν μια ακτίνα λέιζερ προς το βαθύ διάστημα και η αποτύπωση του φαινομένου είναι εντυπωσιακή.

Το φαινόμενο που παρατηρείται όταν ακτίνες λέιζερ «κοιτούν» προς το διάστημα, ώστε οι επιστήμονες να βαθμονομήσουν τα τηλεσκόπιά τους ώστε να διορθώσουν «την ατμοσφαιρική θόλωση», αποτυπώθηκε σε φωτογραφία κερδίζοντας όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά και μια θέση σε μια άλλη κατηγορία.

Προσπαθώντας να μάθουν περισσότερα για ένα μακρινό νεφέλωμα, οι επιστήμονες στη Γη κατέφυγαν στο να σημαδέψουν προς το διάστημα ακτίνες λέιζερ για να διευκολύνουν τις ερευνητικές τους προσπάθειες. Έτσι, η συγκεκριμένη φωτογραφία έγινε μία από τις Φωτογραφίες της Εβδομάδας για την Ευρωπαϊκή Διαστημική Υπηρεσία (ESA) και το Νότιο Παρατηρητήριο (ESO).

​Σύμφωνα με το επιστημονιό περιοδικό Live Science, ενώ ένα ζευγάρι γιγαντιαίων αστεριών γνωστό ως Eta Carinae, που βρίσκεται 7.500 έτη φωτός μακριά, στο νεφέλωμα Carina, έχει γίνει ένα από τα πιο φωτεινά συστήματα αστεριών στον Γαλαξία λόγω της «σταθερής έκρηξης αερίου και σκόνη για σχεδόν 200 χρόνια», η παρατήρησή τους μπορεί να είναι μάλλον δύσκολη, σε μεγάλο βαθμό λόγω και της ατμόσφαιρας του πλανήτη μας, που προκαλεί «θόλωση και παραμόρφωση της θέας των ουράνιων σωμάτων».

Για να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα, οι επιστήμονες πυροδοτούν λέιζερ χρησιμοποιώντας ένα από τα εξαρτήματα του Πολύ Μεγάλου Τηλεσκοπίου, προκειμένου να προσομοιώσουν τα «μακρινά αστέρια».

Χρησιμοποιώντας αυτές τις προσομοιώσεις για εξάσκηση, οι ερευνητές μπορούν στη συνέχεια να βαθμονομήσουν καλύτερα τα τηλεσκόπια για να «διορθώσουν την ατμοσφαιρική θόλωση» όταν ακολουθούν την πραγματική συμφωνία, αναφέρεται στο επιστημονικό περιοδικό.