ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτός ο Βαρτζόπουλος (και «καραμανλικός» τρομάρα του) πόσα «κιλά» πολιτικά χαζός είναι;

Αποκτά επιτέλους τραμ ο Πειραιάς

Αποκτά επιτέλους τραμ ο Πειραιάς

Με γραμμή τραμ που θα ξεκινάει από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και θα καταλήγει στο Λιμάνι Πειραιά στον τερματικό σταθμό «Ακτή Ποσειδώνος», εμπλουτίζεται το συγκοινωνιακό δίκτυο προς τον Πειραιά.

Πρόκειται για μια επέκταση του τραμ συνολικού μήκους 5,4 χλμ με 12 σύγχρονες στάσεις, προϋπολογισμού 50 εκ ευρώ και την δεύτερη μεγάλη παρέμβαση στον τομέα των μέσων μαζικής μεταφοράς μετά την επέκταση του μετρό με έξι σταθμούς που μήκους 7.6 χλμ.

Σε καθημερινή βάση προβλέπεται να εξυπηρετούνται 35.000 επιβάτες, ενώ η απόσταση από το λιμάνι έως το ΣΕΦ θα καλύπτεται μόλις σε 8 λεπτά. Το έργο παρουσίασε την Τετάρτη στην βουλή αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης κ. Σταύρος Καλογιάννης και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό κ. Χρήστος Τσίτουρας, ανακοινώνοντας ότι η σχετική σύμβαση θα υπογραφεί τις επόμενες ημέρες.

Η κατασκευή του τραμ αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2013 και να ολοκληρωθεί σε 25 μήνες, ενώ παράλληλα η Αττικό Μετρό ΑΕ, θα προμηθευθεί, με διεθνή Διαγωνισμό, 25 νέα οχήματα τραμ προκειμένου να υποστηρίξουν την νέα επέκταση.

Παράλληλα με την κατασκευή της επέκτασης του Τραμ προς τον Πειραιά, η Αττικό Μετρό θα πραγματοποιήσει μια σειρά απαραίτητων μονοδρομήσεων, καθώς και σημαντικά έργα ανάπλασης ελεύθερων κεντρικών χώρων και πλατειών του Πειραιά σε συνεργασία και με τη Δημοτική Αρχή Πειραιά. Επίσης, θα ενισχυθεί η ζώνη πρασίνου κατά μήκος της νέας γραμμής τραμ με 1.200 δένδρα και θα εγκαταστήσει ένα σύγχρονο σύστημα αποκομιδής των απορριμμάτων με υπόγειους κάδους συλλογής.

Εκτός των προαναφερομένων έργων αναβάθμισης του κέντρου του Πειραιά, η λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής του Τραμ υπολογίζεται ότι θα μειώσει την κυκλοφορία των ΙΧ οχημάτων κατά 15.000 σε ημερήσια βάση, με αντίστοιχη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης αλλά και την ηχορύπανσης σε κεντρικές οδούς του Λιμανιού.

Με τα έργα αυτά, στον Πειραιά δημιουργείται ένα ιδιαίτερα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δύο Γραμμές Μετρό (Γραμμή 1 και 3), το Λιμάνι (ΟΛΠ), τον Προαστιακό και το Τραμ, που θα διευκολύνει τους χιλιάδες επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν με πλοίο.

Το Υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε παράλληλα ότι θα προωθηθούν και οι επόμενες επεκτάσεις του δικτύου Τραμ που περιλαμβάνουν:

-Β΄στάδιο επέκτασης προς Καλλίπολη

-Γ’ στάδιο επέκτασης προς Κερατσίνι και Πέραμα

-Επέκταση προς Αργυρούπολη (Ελληνικό – Αμαξοστάσιο – Αργυρούπολη)

-Επέκταση από Σύνταγμα έως Πλατεία Αιγύπτου (Πεδίον του Άρεως)

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.