ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Ξεκινά η παραγωγή των τουρκικών επιθετικών ελικοπτέρων Τ-129, έστω και χωρίς κινητήρες!

Ξεκινά η παραγωγή των τουρκικών επιθετικών ελικοπτέρων Τ-129, έστω και χωρίς κινητήρες!

Η τουρκική Turkish Aerospace Industries (TAI) και η ιταλική AgustaWestland του ομίλου Finmeccanica…

Η τουρκική Turkish Aerospace Industries (TAI) και η ιταλική AgustaWestland του ομίλου Finmeccanica, καθόρισαν το χρονικό πλαίσιο για την συμπαραγωγή συνολικά 51 επιθετικών ελικοπτέρων με προαίρεση για 41 επιπλέον, σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικών αξιωματούχων την Κυριακή.

Όπως είναι γνωστό, η AugustaWestland κέρδισε τον Μάρτιο του 2007 τον διαγωνισμό του τουρκικού Στρατού για την προμήθεια επιθετικών ελικοπτέρων ανταγωνιζόμενη την πρόταση της νοτιοαφρικάνικης Denel στην τελική φάση του διαγωνισμού.  Η αξία του προγράμματος υπολογίζεται σε 1,6 δις δολάρια για τα 51 ελικόπτερα και σε 1,4 δις δολάρια για την προαίρεση.

Μέχρι σήμερα το πρόγραμμα είχε παγώσει εξαιτίας έλλειψης της απαραίτητης άδειας εξαγωγής του αμερικανικού κινητήρα Τ800. Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι επιφυλακτικές με την μεταφορά άδειας παραγωγής για τους κινητήρες LHTECH T-800 από την TAI, αντιπροτείνοντας επέκταση τεχνικής βοήθειας αφού οι κινητήρες θα είχαν παραδοθεί έτοιμοι.

Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθούν περαιτέρω καθυστερήσεις, η Υποδιεύθυνση Αμυντικής Βιομηχανίας (SSM) υπέγραψε μια συμφωνία με την AgustaWestland για την έναρξη του προγράμματος στις 24 Ιουνίου με κάθε κόστος, με την ελπίδα να ληφθεί η απαραίτητη άδεια εξαγωγής των κινητήρων σε υστερότερη φάση.

Το συμβόλαιο τέθηκε σε ισχύ και μάλιστα πρόκειται να επισημοποιηθεί σε σχετική τελετή από τις δυο εταιρείες στις εγκαταστάσεις της ΤΑΙ στην Άγκυρα την Τρίτη, στην οποία θα παραβρεθούν ο πρωθυπουργός της χώρας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν καθώς και ο υπουργός Άμυνας Βετσντί Γκιονούλ.

Το νέο ελικόπτερο θα κατασκευαστεί στις εγκαταστάσεις της TAI στην Τουρκία με την βοήθεια τεχνολογίας και κρίσιμων υποσυστημάτων που θα παρασχεθούν από την Agusta Westland με την συνεργασία τεχνικών των δυο εταιρειών.

Επιπλέον, η Aselsan, ως υπεργολάβος του προγράμματος, θα παράσχει το λογισμικό του υπολογιστή αποστολής και άλλες τεχνολογίες και συστήματα που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτό.

Με βάση τους όρους του συμβολαίου, η Τουρκία θα παίζει σημαντικό ρόλο στην διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων της νέας διαμόρφωσης των ελικοπτέρων.

Η ολοκλήρωση, μετατροπή, πιστοποίηση και δοκιμασίας των ελικοπτέρων είναι ευθύνη της TAI και της Aselsan, ενώ όλα τα ελικόπτερα προβλέπεται να είναι έτοιμα εντός 58 μηνών από την υπογραφή του συμβολαίου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Παράλληλα, η Τουρκία θα είναι η μόνη επιλογή για την τελική συναρμολόγηση, πιστοποίηση πτήσεων και παραγωγή της ατράκτου. Με την ολοκλήρωση της παραγωγής των τουρκικών ελικοπτέρων, η ΤΑΙ θα έχει το δικαίωμα να προωθήσει το ελικόπτερο και στην διεθνή αγορά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.