ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Ελλάδα ότι πιο μεγάλο είναι το έγκλημα, τόσο πιο μικρή είναι η τιμωρία - Τι, όχι;

6+1 συμβουλές-«μύθοι» που θα ακούσεις για το αυτοκίνητο σου

Όλοι μας έχουμε ακούσει συμβουλές μεγαλυτέρων μας σχετικά με τα του αυτοκινήτου

6+1 συμβουλές-«μύθοι» που θα ακούσεις για το αυτοκίνητο σου

Στον τομέα του αυτοκινήτου κυκλοφορούν διάφοροι μύθοι αναφορικά με την οδήγηση, τη συντήρηση και την προστασία του γενικότερα.

Όλοι μας έχουμε ακούσει-και μερικές φορές τηρήσει-συμβουλές μεγαλυτέρων μας σχετικά με τα του αυτοκινήτου.

Αν μάλιστα είσαι νέος-αρχάριος οδηγός, τότε οι εν λόγω “συμβουλές” όχι μόνο υιοθετούνται εν μέρει, αλλά ακολουθούνται με πιστή ευλάβεια.

Το κακό στην όλη υπόθεση είναι πως αυτή η τυφλή συμμόρφωση σε ορισμένους “άγραφους”-αυθαίρετους κανόνες μπορεί να σε οδηγήσει στα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επιθυμείς και ασφαλώς έχουν να κάνουν με την προστασία του αυτοκινήτου σου.

Δες ποιοι είναι οι μύθοι σχετικά με το αυτοκίνητο σου:

  1. Η “ακριβή” βενζίνη θα βελτιώσει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σου. Μην μου πεις πως δεν σε έχουν συμβουλέψει πότε να χρησιμοποιήσεις βενζίνη υψηλών οκτανίων με την πρόφαση των υψηλότερων επιδόσεων, γιατί δεν πρόκειται να σε πιστέψω. Αυτός ο μύθος περί ποιοτικότερης -και άρα καλύτερης-βενζίνης ίσως αποτελεί τον πιο διαδεδομένο μύθο και για το λόγο αυτό επέλεξα να τον τοποθετήσω πρώτο-πρώτο.
  2. Το αμάξι δουλεύει μια χαρά και χωρίς την αλλαγή λαδιών. Και από το προηγούμενο άκρο της πρόωρης αλλαγής λαδιών πάμε στο άλλο, αυτό της μη αλλαγής τους. Μερικοί “τζογαδόροι¨ ίσως αρέσκονται στο να ποντάρουν πόσο πολύ μπορεί να ζήσει ο κινητήρας του αυτοκινήτου τους χωρίς την απαραίτητη αλλαγή λαδιών, αλλά εσύ δεν χρειάζεται να υιοθετήσεις το παράδειγμά τους.
  3. Αντικατάσταση ελαστικών. Έστω ότι εκεί που οδηγάς “παθαίνεις λάστιχο”. Αλλάζεις το σκασμένο ελαστικό με τη ρεζέρβα του αυτοκινήτου σου (γιατί ξέρεις από αυτά) και συνεχίζεις την πορεία σου μέχρι το κοντινότερο βουλκανιζατέρ. Πολλοί υποστηρίζουν πως από τη στιγμή που αγοράζεις ένα νέο ελαστικό, καλό θα ήταν να πράξεις το ίδιο και για τα υπόλοιπα. Ωστόσο, αυτό δεν είναι απαραίτητο αν τα υπόλοιπα ελαστικά σου βρίσκονται σε καλή κατάσταση και απέχουν αρκετά από το επόμενο “ορόσημο” της αλλαγής τους.
  4. Αλλαγή φίλτρων και υγρών κινητήρα. Πολλοί από εμάς συνηθίζουμε μαζί με την προγραμματισμένη αλλαγή λαδιών στον κινητήρα του αυτοκινήτου μας να αλλάζουμε παράλληλα με το φίλτρο λαδιού και αυτό του αέρα, καθώς και το ψυκτικό υγρό του κινητήρα. Η αλήθεια όμως είναι πως δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς με τα τελευταία δύο.
  5. Αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χιλιόμετρα. Μία συντηρητική πρόβλεψη αναφορικά με την αλλαγή των λαδιών αναφέρει πως αυτή πρέπει να γίνεται κάθε 5.000 χιλιόμετρα. Ωστόσο, η πλειοψηφία των μηχανικών αυτοκινήτου αναφέρουν πως κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον υπερβολικό.
  6. “Ζέστανε” το αυτοκίνητο προτού οδηγήσεις στο κρύο. Η πρακτική της προθέρμανσης του κινητήρα του αυτοκινήτου σου σε συνθήκες χαμηλών θερμοκρασιών χαρακτηρίζεται τουλάχιστον εκτός τόπου και χρόνου για την εποχή που ζούμε. Τα παλαιότερα αυτοκίνητα (ηλικίας 30 ετών και πάνω) μπορεί να είχαν όντως ανάγκη από αυτήν την πρακτική, ωστόσο η υιοθέτησή της σε σύγχρονα αυτοκίνητα μπορεί να αποδειχθεί μοιραία. .
  7. To A/C θα αυξήσει την κατανάλωση του αυτοκινήτου σου. Για το τέλος άφησα κάτι σχετικό αναφορικά με τις μέρες που διανύουμε. Τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού λοιπόν, το Air Condition του αυτοκινήτου φαντάζει πραγματικά ως μία λειτουργία “θαύμα”. Ωστόσο, πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν απλά να “σκάσουν” από τη ζέστη αυτές τις μέρες, βρίσκοντας ως εναλλακτική λύση το κατέβασμα των παραθύρων του αυτοκινήτου και πιστεύοντας πως με τον τρόπο αυτό θα εξοικονομήσουν επιπλέον καύσιμο.
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

#038;ab_channel=PronewsTV
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.