ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Το μέλλον της αυτοκίνησης: Δείτε τα τρίκυκλα της Toyota (φωτό)

Το μέλλον της αυτοκίνησης: Δείτε τα τρίκυκλα της Toyota (φωτό)

Το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πεδίο για κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτου που σέβεται τον εαυτό του. Απαντες προσπαθούν να το προβλέψουν και να προετοιμάσουν την παραγωγή των οχημάτων τους αναλόγως.

Ένας από αυτούς και η κορυφαία ιαπωνική εταιρεία Toyota, η οποία ουκ ολίγες φόρες έχει πρωτοπορήσει και πρωτοστατήσει στον φουτουριστικό σχεδιασμό, στις τεχνολογικές καινοτομίες και στην εξέλιξη των εναλλακτικών πηγών ενέργειας των αυτοκινήτων της.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα το I-Road , το τρίκυκλο όχημα-λύση της Toyota για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στις αστικές μετακινήσεις του σύγχρονου ανθρώπου.

Το τρίτροχο κονσεπτ όχημα μοιάζει περισσότερο με ένα ηλεκτροκίνητο σκούτερ με καναπέ, παρά με ένα κλασσικό, συμβατικό αυτοκίνητο, όμως παραμένει ευχάριστο και πολύ βολικό.

Με ένα μόνο εμπρόσθιο φως, με τις πόρτες του να ανοίγουν σαν τα «αφτιά του Ντάμπο το ελεφαντάκι» και με μια πληθώρα λαμπερών χρωμάτων να διαλέξει κανείς, το i-road εντυπωσιάζει και ξεχωρίζει.

Με πλάτος λιγότερο από ένα μέτρο, μπορεί να «χωθεί» παντού, μέσα στα στενά της πόλης και στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της.

Με 37 μίλια/ώρα τελική ταχύτητα και 31 μίλια αυτονομία με ένα μόνο γέμισμα της μπαταρίας, το μικρο τρίτροχο έχει ότι χρειάζεται για να σας μεταφέρει μέσα στην πόλη.

Μπαίνοντας μέσα στο όχημα, ο οδηγός βρίσκει τα κλασσικά χειριστήρια της Toyota και όλες τις ανέσεις που θα χρειαστεί από ένα όχημα του είδους.

Παρ όλο που η Toyota υποστηρίζει ότι το όχημα της είναι διθέσιο στην πραγματικότητα με έναν ειδικό χώρο για τον δεύτερο επιβάτη, ακριβώς πίσω από τον οδηγό, η συγκεκριμένη θέση δεν είναι και πολύ άνετη για μεγάλες διαδρομές.

Όπως όλα τα ηλεκτροκίνητα οχήματα έτσι και αυτό έχει πολύ ισχυρές επιταχύνεις, ενώ για την επιβράδυνση του φροντίζουν τα τυπικά ασφαλή δισκόφρενα της Toyota.

Πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως του νέου πρωτοτύπου, ο τρόπος με τον οποίο στρίβει, αφού η αμεσότητα του στον χειρισμό του οχήματος θυμίζει περισσότερο μοτοσυκλέτα.

Σε αυτό συμβάλει και ο πίσω τρόχος ο οποίος στρέφεται αυτόνομα και μιας και τον συνηθίσει ο οδηγός μπορεί να βρει πολύ διασκεδαστική αλλά και αποτελεσματική την οδήγηση του i-road.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το όχημα που δεν διατίθεται ακόμη προς πώληση βρίσκεται σε δοκιμές στο Τόκιο, αλλά και στην Γκρενόμπλ της Γαλλίας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.