ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

«Πράσινο αυτοκίνητο» θα επέλεγε το 50% των Ελλήνων οδηγών

«Πράσινο αυτοκίνητο» θα επέλεγε το 50% των Ελλήνων οδηγών

Μικρότερο αλλά πιο «πράσινο» αυτοκίνητο θα επέλεγε το 50% των Ελλήνων οδηγών σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα που διεξήχθη σε διευρυμένο δείγμα οδηγών της βάσης δεδομένων της LeasePlan σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών TNS ICAP.

Σε ποσοστό 80% έναντι 93% πέρυσι, οι Έλληνες οδηγοί απάντησαν ότι το αυτοκίνητο παραμένει το κυρίαρχο μέσο μεταφοράς, με το 76% αυτών να δηλώνει ότι προτιμάει το αυτοκίνητο που οδηγεί να είναι μέσω leasing και το 50% να επιβεβαιώνει ότι χρησιμοποιεί το μισθωμένο όχημα του τόσο για ιδιωτικούς, όσο και επαγγελματικούς σκοπούς.

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι το 17% των ερωτηθέντων τάσσεται υπέρ της κοινής χρήσης εταιρικών οχημάτων, ενώ το 56% δηλώνει ότι δεν θέλει να μοιράζεται το αυτοκίνητο του, με το 74% αυτών να απαντάει ότι δεν θα το έκανε ακόμη κι αν επρόκειτο να κερδίσει χρήματα.

Φέτος, το ποσοστό των οδηγών που θεωρούν το αυτοκίνητο τους πιο σημαντικό από το κινητό τους αυξήθηκε, φτάνοντας το 54% έναντι 49% πέρυσι. Αναφορικά με τα κυρίαρχα κριτήρια επιλογής ενός οχήματος, το 49% έχει ως κυρίαρχο κριτήριο επιλογής τη μάρκα του, το 47% το κόστος που φέρει το εκάστοτε όχημα για τον ίδιο τον οδηγό και το 39% τον τύπο του καυσίμου.

Όσον αφορά τα πράσινα αυτοκίνητα, το 55% απάντησε πως θα χρησιμοποιούσε ένα πράσινο αυτοκίνητο κυρίως για την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ για το 22%, σημαντικό ρόλο παίζουν τα φορολογικά οφέλη που προκύπτουν από αυτά.

Στην ερώτηση για τα αυτοκινούμενα οχήματα, 50% των οδηγών απάντησε ότι θα αισθανόταν λίγο αγχωμένο αν βρισκόταν σε όχημα χωρίς οδηγό, με το 41% να δηλώνει ότι δεν θα αισθανόταν ασφάλεια σε ένα τέτοιο όχημα.

Στις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες κατά την διάρκεια της οδήγησης κατατάσσονται η πραγματοποίηση κλήσεων, ενώ στις πιο ενοχλητικές συμπεριφορές ανήκουν η χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η οδήγηση με πάρα πολύ χαμηλή ταχύτητα, η μη έγκαιρη χρήση προειδοποιητικών σημάτων και η έλλειψη προσοχής.

Οι πολύ επιθετικοί οδηγοί θεωρούνται ως οι πιο εκνευριστικοί, ενώ οι κυριότερες αιτίες των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα θεωρούνται η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και η υπερβολική ταχύτητα, με το 55% των ερωτηθέντων να παραδέχεται ότι μερικές φορές ξεπερνάει τα όρια ταχυτήτων.

Τέλος, μόλις το 6% των Ελλήνων οδηγών της LeasePlan έχει σήμερα μια συσκευή τηλεματικής εγκατεστημένη στο αυτοκίνητό του, με το 57% αυτών να απαντάει ότι δεν επηρεάζει την οδηγική τους συμπεριφορά. Από το 77% των οδηγών που δεν έχουν εγκατεστημένη μία τέτοια συσκευή, το 27% απάντησε πως θα αισθανόταν άνετα αν είχε, με το 65% να δηλώνει ότι δεν θα επηρέαζε κάπου την οδική συμπεριφορά, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το 40% των ερωτηθέντων πιστεύει πως μία εφαρμογή που καταγράφει βασικές πληροφορίες για το όχημα και τη συμπεριφορά του εκάστοτε οδηγού, θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και χρήσιμη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.