
Πολλοί σκεπτικιστές των ηλεκτρικών μοντέλων με μπαταρία θεωρούν ότι η λύση της κυψέλης υδρογόνου είναι η επιλογή που θα επικρατήσει στο μέλλον. Προφανώς κανείς μας δεν έχει τη μαγική σφαίρα, αλλά όπως φαίνεται το παρόν είναι μια χαμένη υπόθεση.
Το Toyota Mirai, το πιο καλοπουλημένο μοντέλο υδρογόνου, είχε πτώση 54% στις περυσινές πωλήσεις. Παρότι κάποια στιγμή έγινε σκόντο $40 χιλιάρικα στην τιμή του, για να γίνει πιο ελκυστικό.
Τώρα είναι η σειρά της Hype να γυρίσει την πλάτη στη συγκεκριμένη πηγή ενέργειας. Πρόκειται για δίκτυο ταξί μηδενικών εκπομπών στο Παρίσι, που ξεκίνησε το 2015, κατά τη διάρκεια της 21ης διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή.

Ήταν μάλιστα κι ο επίσημος συνεργάτης για τα ταξί των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024. Κάποια στιγμή, έφτασε να διαχειρίζεται 300 ταξί H2. Ενώ σκόπευε να φτάσει τα 1.000.
Αλλά τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολόγιζε. Οπότε αντί να αυξηθεί ο στόλος των FCEV της, τώρα αναμένεται να μηδενιστεί. Πώς φτάσαμε όμως εδώ; Οι τιμές του υγροποιημένου υδρογόνου εκτοξεύτηκαν από το 2021, κάτι που έκανε το λειτουργικό κόστος απαγορευτικό. 
Η McPhy -σημαντικός συνεργάτης στην παραγωγή ηλεκτρολυτών για πράσινο υδρογόνο- κατέρρευσε οικονομικά. Αφήνοντας την Hype εκτεθειμένη με απώλειες έως €6 εκατομμύρια.
Ταυτόχρονα, η Hype κατηγορεί για ολιγοπώλιο την Air Liquide και την TotalEnergies και υποστηρίζει ότι δεν υπήρχε βιώσιμο σχέδιο για πράσινο υδρογόνο στην περιοχή Île‑de‑France.
Έτσι, η γαλλική εταιρεία έχει βάλει στόχο να μετατρέψει όλο τον παριζιάνικο στόλο σε ηλεκτρικά με μπαταρία μέχρι το 2030. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις τον περασμένο μήνα ξεκίνησε η λειτουργία του πρώτου ανεφοδιασμού υδρογόνου στους Αγίους Θεοδώρους από την AVIN.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.