
Περίπου 700.000 είναι τα οχήματα τα οποία κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους χωρίς να έχουν περάσει τον υποχρεωτικό έλεγχο ΚΤΕΟ.
Ο τεχνικός έλεγχος δεν είναι απλή διαδικασία γραφειοκρατίας, αλλά κρίσιμο μέτρο για την ανίχνευση επικίνδυνων βλαβών σε φρένα, αναρτήσεις, ελαστικά και φώτα.
Η αμέλεια αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο κόστος του ελέγχου, αλλά και στην εσφαλμένη αντίληψη ότι «αν το όχημα φαίνεται καλό, δεν χρειάζεται ΚΤΕΟ».
Ωστόσο, οι κίνδυνοι είναι μεγάλοι, καθώς ένα όχημα χωρίς έλεγχο μπορεί να μετατραπεί σε πραγματική απειλή για οδηγούς και πεζούς.
Παρά τα πρόστιμα που φτάνουν έως και τα 400 ευρώ, το πρόβλημα παραμένει.
Οι αρχές έχουν ανακοινώσει ότι θα εντείνουν τους ελέγχους μέσω ηλεκτρονικών διασταυρώσεων, προκειμένου να εντοπιστούν οι παραβάτες.
Υπενθυμίζεται ότι η συμμόρφωση με τον τεχνικό έλεγχο δεν είναι μόνο νομική υποχρέωση, είναι πρωτίστως ζήτημα ευθύνης και προστασίας της ανθρώπινης ζωής.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.