ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πολύ μπροστά η αλβανική μαφία στην Ελλάδα: «Ξεπλένει» χρήμα σε... πλυντήρια αυτοκινήτων!
prodeals

Subaru Forester: Ένα SUV που διψά για περιπέτεια

Πέρασε πλέον στην έκτη του γενιά, παραμένοντας ένα από τα πιο ικανά, αξιόπιστα και ασφαλή SUV της κατηγορίας του

Subaru Forester: Ένα SUV που διψά για περιπέτεια

Από το 1997, όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Subaru Forester κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών χάρη στην αξιοπιστία, την ασφάλεια και την τετρακίνηση της ιαπωνικής φίρμας. Στοιχεία που ακολουθούν το δημοφιλές μοντέλο και στην έκτη του γενιά.

Η παγκόσμια δυναμική του Subaru Forester αποτυπώνεται και στις πωλήσεις, με το αυτοκίνητο να μετρά πάνω από τρία εκατομμύρια ταξινομήσεις στα 27 χρόνια της εμπορικής του πορείας. Με τους ιδιοκτήτες να ζουν μαζί του για πολλά χρόνια, απολαμβάνοντας την απαράμιλλη αξιοπιστία του και τα πολύ υψηλά και συνεχώς αναπτυσσόμενα από τη Subaru, επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Στην έκτη του γενιά, το Forester διατηρεί των σκληροτράχηλο χαρακτήρα, υιοθετώντας παράλληλα μια πιο σύγχρονη και κομψή σχεδίαση που εκφράζεται με τη νέα μάσκα και τους λεπτούς LED προβολείς εμπρός αλλά και πίσω. Συνολικά, οι άνθρωποι της Subaru δημιούργησαν ένα δυναμικό και συνάμα διακριτικό αυτοκίνητο, παρά το μήκος των 4,67 m, το πλάτος των 1.83 m και το ύψος των 1.75 m.

Με τους σχεδιαστές της εταιρείας να έχουν δώσει έμφαση και στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Το σύστημα ελέγχου ροής αέρα που βρίσκεται στα «φρύδια» των εμπρός τροχών, βελτιώνει τη σταθερότητα και εξομαλύνει την οδήγησή, παρέχοντας ένα σταθερό και άνετο εσωτερικό που συμβάλλει στη βελτιωμένη ασφάλεια χειρισμού.

Με ελάχιστες ταλαντώσεις να περνούν στην καμπίνα, προσυπογράφοντας ένα σύνολο που ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στις ανεξάντλητες εκτός δρόμου δυνατότητες και το πληθωρικό, στιβαρό πάτημα στο δρόμο. Στο εσωτερικό το νέο Forester διακρίνεται για την ευρυχωρία, την άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου που φτάνουν στους επιβάτες. Συνδυασμός αν μη τι άλλο ιδανικός για ταξίδια, οικογενειακές και νεανικές εξορμήσεις.

Κατά τα λοιπά η καμπίνα κινείται στα γνωστά ποιοτικά και πλήρως εργονομικά στάνταρ που μας έχει συνηθίσει η Subaru. Στο κέντρο δεσπόζει η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 11,6” που υποστηρίζει δυνατότητες ασύρματης συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto. Στο κάτω μέρος της κονσόλας μάλιστα υπάρχει βάση για επαγωγική φόρτιση smartphone.

Ξεχωριστή αναφορά πρέπει να γίνει και στα ανατομικής σχεδίασης εργονομικά καθίσματα της Subaru. Κατανέμοντας ομοιόμορφα την πίεση του σώματος προσφέρουν εξαιρετική στήριξη πλάτης ενισχύοντας την άνεση και την ασφάλεια ακόμα και σε πολύ μεγάλες μετακινήσεις. Παράλληλα, η πρόσθετη υποστήριξη της λεκάνης και η επανασχεδιασμένη δομή προσφέρουν ακόμα περισσότερη άνεση αλλά και μειωμένες ταλαντώσεις του σώματος στους ανώμαλους δρόμους και λιγότερη κούραση στις μεγάλες διαδρομές.

Ο πολυπρόσωπος χαρακτήρας του Forester ενισχύεται ακόμα περισσότερο και από τον μεγάλο χώρο αποσκευών, με όγκο που ξεκινά από τα 508 lt και φτάνει τα 1.720 lt με την αναδίπλωση της πίσω σειράς. Μάλιστα, η διάταξη 60/40 σας επιτρέπει να μεταφέρεται χωρίς έγνοιες ογκώδη και στενόμακρα αντικείμενα. Καθιστώντας έτσι το Forester κατάλληλο μέσο μεταφοράς όχι μόνο για οικογένειες αλλά και για δραστήριους νέους που ασχολούνται με υπαίθριες δραστηριότητες.

Συν τοις άλλοις, τα βολικά άγκιστρα πρόσδεσης φορτίου και στις δύο πλευρές προσφέρουν ευελιξία για τη στερέωση των αποσκευών και την ανάρτηση μικροαντικειμένων. Η πρακτικότητα του χώρου αποσκευών ολοκληρώνεται με τη λειτουργία hands free που επιτρέπει την άνετη χρήση ακόμα και όταν τα χέρια σας είναι γεμάτα.

Κάτω από το καπό είναι τοποθετημένος ο δίλιτρος e-BOXER που συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 16,7 ίππων και 66 Nm ροπής. Με τη συνολική ισχύ του συνόλου να αγγίζει τους 136 ίππους και τα 182 Nm και την κίνηση να περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου CVT Lineartronic.

To οποίο προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε σχέση στο εύρος του για ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, που διατηρούν τον κινητήρα στην πιο αποδοτική περιοχή ισχύος για ομαλή επιτάχυνση, επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Λειτουργεί συνδυαστικά με το σύστημα ενεργής κατανομής ροπής S-AWD της Subaru, όπου η προεπιλεγμένη ροπή εμπρός και πίσω ρυθμίζεται για να ανταποκριθεί στις συνθήκες πρόσφυσης σε πραγματικό χρόνο.

Ανέκαθεν όμως, όλες οι γενιές του Subaru Forester ήταν γνωστές για τις εκτός δρόμου δυνατότητές τους. Με τα στελέχη της ιαπωνικής φίρμας να τονίζουν πως το αυτοκίνητο θα συνεχίζει να διαπρέπει σε αυτό το πεδίο και στην έκτη του γενιά. Η πλατφόρμα Subaru Global Platform (SGP) παρουσιάζεται ακόμα πιο βελτιωμένη (χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής) προσφέροντας 10% αυξημένη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με τo απερχόμενο μοντέλο.

Αν προσθέσουμε στην εξίσωση την αποδεδειγμένα ικανή συμμετρική τετρακίνηση, το X-Mode και τα 22 cm απόστασης από το έδαφος το Forester δείχνει απόλυτα ικανό να μεταφέρει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα κοντά στη Φύση με σιγουριά και ασφάλεια.

Μιλώντας για ασφάλεια, έναν ακόμα τομέα που η Subaru συνεχίζει να επενδύει, η ανανεωμένη σουίτα EyeSight εγγυάται πως το νέο Forester αποτελεί ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Μεταξύ των 15 λειτουργιών του ξεχωρίζει το adaptive cruise control και η λειτουργία αυτόματης ακινητοποίησης του αυτοκινήτου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Μια λειτουργία που κάνει πρεμιέρα σε αυτοκίνητο της εταιρείας.

To made in Japan Subaru Forester θα έρθει στην Ελλάδα στις αρχές του 2025, με την ελληνική εισαγωγική, όπως πληροφορούμαστε να προσπαθεί να επιτύχει την καλύτερη δυνατή τιμολόγηση, σε συνέχεια των μειωμένων τιμών που εξασφάλισε για το Crosstrek. Που πλέον ξεκινά κάτω από τις €40.000.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αν είστε έτοιμοι για ένα ευρύχωρο, ασύγκριτα ικανό σε όλες τις συνθήκες και παροιμιώδες αξιόπιστο SUV , το Subaru Forester είναι το μοντέλο που σας προσκαλεί να το ανακαλύψετε. Κάτι που μπορείτε να κάνετε στο περίπτερο της Subaru στην Έκθεση Auto Athina 2024, μέχρι τις 13 Οκτωβρίου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.