ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Τίτλοι τέλους για το Audi R8, κατασκευάστηκε το τελευταίο

Αποχαιρετούμε το κορυφαίο κεντρομήχανο Audi μετά από ευυπόληπτη υπηρεσία 17 ετών

Τίτλοι τέλους για το Audi R8, κατασκευάστηκε το τελευταίο

To Audi R8 παρέμεινε στην παραγωγή για 17 ολόκληρα χρόνια, με δύο γενιές. Κι ενώ είχε ανακοινωθεί ότι το κεντρομήχανο σούπερκαρ θα σταματούσε στα τέλη του 2023, η ισχυρή ζήτηση είχε ως αποτέλεσμα να παραταθεί η ζωή του μέχρι τώρα.

Το τελευταίο Audi R8 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Bollinger Hofe στο Heilbronn της Γερμανίας, είναι βαμμένο σε Vega Yellow κι είναι η έκδοση Performance Quattro Edition.

Φοράει το έξτρα κάρμπον πακέτο και πολυάκτινες ζάντες 20 ιντσών. Το τελευταίο Audi R8 δεν θα πάει όμως σε ιδιώτη.

Η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να το κρατήσει στο μουσείο της στο Ingolstadt. Άξιον και δίκαιον. Έτσι οι 610 ίπποι και τα 560 Nm θα μείνουν ανενεργά, όπως άλλωστε και το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Αν συμμετάσχει σε μελλοντικές εκδηλώσεις, θα μπορέσει να επιβεβαιώσει το 0-100 km/h σε λιγότερα από 3,5” και την τελική ταχύτητα των 330 km/h.

Τα τελευταία στοιχεία πωλήσεων αποδεικνύουν το ξαφνικά αυξημένο ενδιαφέρον. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 49% πέρυσι, φτάνοντας συνολικά τις 1.591 μονάδες, με 314 Audi R8 να καταφτάνουν σε αμερικανικό έδαφος.

Το 2022, η Audi είχε πουλήσει μόνο 1.068 μονάδες, τόσο Coupé όσο και Spyder, όντας το λιγότερο καλοπουλημένο μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Από τη στιγμή που η Lamborghini στέλνει τον ατμοσφαιρικό V10 της Huracán στη Βαλχάλα των αυτοκινήτων, η παύση του R8 συνεπάγεται την οριστική κατάργηση αυτού του εμβληματικού κινητήρα.

Η κεντρομηχάνη διάδοχος της Sant’Agata θα φορά επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και διτούρμπινο V8. Θα είναι πάντως διαφορετικό μοτέρ από τη μονάδα των 4,0 lt που τροφοδοτεί το υπερδημοφιλές SUV Urus.

Από τα δύο V10 μοντέλα, το ιταλικό ήταν το πιο δημοφιλές. Η Lamborghini παρέδωσε 3.962 Huracán παγκοσμίως το 2023, που είναι υπερδιπλάσιο νούμερο από τα R8 που πούλησαν οι Γερμανοί.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δεν θα υπάρξει θερμικός αντικαταστάτης του κεντρομήχανου Audi κι αν αναρωτιέστε πώς οι Ιταλοί θα επωμιστούν όλο το κόστος εξέλιξης για την επόμενη γενιά του μικρού μοντέλου της, είναι απλό: Η υψηλή κερδοφορία των τελευταίων ετών καθιστά τη Lamborghini ικανή να τραβήξει τον δικό της μοναχικό δρόμο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.