ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Τον Ιανουάριο θα μπει σε λειτουργία το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωφορεία της Αθήνας

Τον Ιανουάριο θα μπει σε λειτουργία το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωφορεία της Αθήνας

Τα αργότερο έως τον Ιανουάριο θα είναι έτοιμο και θα μπει σε λειτουργία το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωφορεία της Αθήνας, ενώ παράλληλα γίνονται προσπάθειες ώστε από τον Ιούνιο να λειτουργεί στο μέτρο και στα άλλα μέσα σταθερής συγκοινωνίας.

Αυτό δήλωσε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη που έκανε λόγο για δραματική κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι υπάρχουν λεωφορεία που μένουν στις αποθήκες γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά.

Ο υπουργός Υποδομών επισήμανε ότι γίνεται ανασχεδιασμός, με στόχο να συνδεθούν οι γειτονιές της Αθήνας με όλα τα σημεία σταθερής συγκοινωνίας ενώ διαβεβαίωσε ότι έχουν εξασφαλιστεί 30 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ για την προμήθεια 500 νέων λεωφορείων και παράλληλα προχωρά η έγκριση πρόσληψης 800 ατόμων για θέσεις οδηγών, τεχνιτών και ελεγκτών που θα καλύψουν τις ανάγκες που υπάρχουν.

«Όταν ανέλαβε η σημερινή κυβέρνηση, από τα 2.367 λεωφορεία που υπήρχαν στην Αθήνα, τα 800 ήταν χαλασμένα. Μέσα στο 2016 καταφέραμε και μειώθηκε ο αριθμός τους στα 500» ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, αποδίδοντας τα αίτια του προβλήματος κυρίως στην κακή γραφειοκρατική διαγωνιστική διαδικασία που για να ολοκληρωθεί, όπως σημείωσε, έφθανε και στα 5 με 6 χρόνια. Έφερε μάλιστα ως παράδειγμα τον διαγωνισμό για το πετρέλαιο κίνησης το κόστος του οποίου έφθανε στα 110 εκατ. ευρώ, ο οποίος ξεκίνησε το 2010 και ολοκληρώθηκε το 2016, τονίζοντας ότι το ίδιο συμβαίνει για τις μπαταρίες και τα ελαστικά των λεωφορείων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Κλείνοντας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι είναι έτοιμο το νομοθετικό πλαίσιο για τη λειτουργία των 4 διώροφων λεωφορείων τα οποία είχε προμηθευτεί ο ΟΣΥ και βρίσκονται έως σήμερα στις αποθήκες, καθώς δεν διέθεταν τη σχετική άδεια για τουριστικό λεωφορείο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.