ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Εταιρεία δημιούργησε «gaming τσίχλα» που κρατά τους παίκτες συγκεντρωμένους στο παιχνίδι (φωτό)

Εταιρεία δημιούργησε «gaming τσίχλα» που κρατά τους παίκτες συγκεντρωμένους στο παιχνίδι (φωτό)

Το τελευταίο αξεσουάρ παιχνιδιών της Razer είναι μία τσίχλα που στοχεύει στην ενίσχυση της εστίασης και του χρόνου αντίδρασης στα παιχνίδια.

Η Razer Inc. είναι μια τεράστια εταιρεία κατασκευής περιφερειακών υλικών (όπως πληκτρολόγια, ποντίκια, ακουστικά, φωτιστικά, κινητά, ηχεία κ.α.), πάροχος χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και μέγας χορηγός διαφόρων e-sports τουρνουά που ιδρύθηκε από τους Μιν-Λιανγκ Ταν και τον Ρομπέρ Κρακοφ.

Αυτή τη στιγμή εδρεύει στο Ίρβαϊν, στην Καλιφόρνια και στη Σιγκαπούρη. Είναι μια γιγαντιαία εταιρεία η οποία συχνά ξεχωρίζει (και άλλες λοιδορείται) για τα εκκεντρικά και σχεδόν αχρείαστα προϊόντα της.

Είναι περιττό, φυσικά, να σημειώσουμε πως οτιδήποτε και αν βγάλει στην αγορά… ξεπουλάει, καθώς το brand name της είναι βαρύ στη βιομηχανία.

H gaming τσίχλα της Razer

Παρότι η εταιρεία με βάση το Ιρβαϊν, δεν έχει κανένα οικονομικό πρόβλημα, με τζίρο εκατομμυρίων ετησίως, προσπαθεί να εισχωρεί σε όλα τα δυνατά καταναλωτικά στρατόπεδα ώστε μήνα με τον μήνα να γιγαντώνεται περισσότερο. Ετσι, επέλεξε τώρα να λανσάρει μια δική της τσίχλα που όπως λέει είναι ειδική για gamers.

Πριν από έναν περίπου χρόνο η Razer είχε βγάλει το δικό της ενεργειακό ποτό. Ενα προϊόν πολύ δημοφιλές στους παίκτες βιντεοπαιχνιδιών. Βλέποντας τους Monster, Hell και Red Bull να ανοίγουν τα φτερά του στην gaming κοινότητα παγκοσμίως, θέλησε τότε να πάρει ένα μέρος της αγοράς.

«Μάσησε. Συγκεντρώσου. Κέρδισε»

Τώρα, όμως πρωτοπορεί. Ετσι ισχυρίζεται τουλάχιστον. Η τσίχλα «Respawn By 5», έρχεται για να κάνει την… διαφορά, σύμφωνα πάντα με την γνωστή εταιρεία. Τι διαφορετικό κάνει σε σχέση με μια κοινή τσίχλα; «Απογείωσε το παιχνίδι του με μια τσίχλα που σε κρατά συγκεντρωμένο και αναπτύσσει τα αντανακλαστικά σου. Αυτή η μοναδική τσίχλα συνδυάζει πράσινο τσάι και Βιταμίνες Β που βοηθά τους gamers να μένουν συγκεντρωμένοι διατηρώντας την εξαιρετική γεύση της», γράφει στην παρουσιάσή της η εταιρεία. Ενώ το σλόγκαν για το λανσάρισμα της τσίχλας είναι το «Μάσησε. Συγκεντρώσου. Κέρδισε».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Όλες οι γεύσεις είναι χωρίς ζάχαρη, ενώ η εταιρεία λέει πως κάθε τσίχλα έχει 5 ή λιγότερες θερμίδες. Οσο για τις γεύσεις που βγαίνουν, είναι τρεις και συγκεκριμένα: «Μέντα, Ρόδι με Καρπούζι και Τροπικά Φρούτα». Στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας διατίθεται σε κουτί των 10 πακέτων με 150 τσίχλες στην τιμή των (περίπου) 23 ευρώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.