ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος ρωτάει για τα διαφημιστικά έσοδα της ΕΡΤ

Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος ρωτάει για τα διαφημιστικά έσοδα της ΕΡΤ

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ σε ερώτηση προς τον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά επισημαίνει πως «Σε όλη την Ευρώπη, η διαφημιστική δαπάνη μοιράζεται με βάση τις μετρήσεις τηλεθέασης που γίνονται ιδιαίτερα στο πλέον ενεργό κοινό, των 15-44 ετών. Σε αυτό το κοινό, το μερίδιο της ΕΡΤ στην τηλεθέαση είναι από μικρό έως αμελητέο: 3,6% για την ΕΡΤ1 και 1% για την ΕΡΤ2.

Για τους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς, τα ποσοστά είναι: 16,2% για τον ΑΝΤ1, 16% για τον Alpha, 14,6% για το MEGA, 11% για το STAR, 6,9% για τον ΣΚΑΪ, 3,4% για το «Ε» (πηγή: Nielsen audience measurement, όπως κατατίθεται συνημμένα). Παράλληλα, το μερίδιο της διαφημιστικής δαπάνης που κατευθύνεται προς τη δημόσια τηλεόραση είναι προφανώς αμελητέο – δεν εμφανίζεται καν στη σχετική σελίδα» και προσθέτει: «Η συνολική διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2015 είχε ύψος 650.870.000 ευρώ (329.061.000 ευρώ για την τηλεόραση) και η εκτίμηση για το 2016 ανέρχεται στα 651.200.000 ευρώ (βλ. συνημμένο πίνακα). Δυστυχώς με βάση τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ Α.Ε. που υπογράψατε στις 15 Ιανουαρίου από κοινού με τον Αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών κ. Γ.Χουλιαράκη, φαίνεται πως ελάχιστα από αυτά προσδοκά η ΕΡΤ να εισρεύσουν στα δικά της ταμεία: επί συνόλου 183,65 εκατ. ευρώ, τα 177 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από τους φόρους των πολιτών, ήτοι το υποχρεωτικό ανταποδοτικό τέλος υπέρ ΕΡΤ που εισπράττεται μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ». 

Ο κ. Κωνσταντινόπουλος υποστηρίζει ότι «οι πολίτες, παρά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης, δεν ικανοποιήθηκαν από αυτό που παρουσίασε η κυβέρνηση ως ανεξάρτητη δημόσια τηλεόραση. Τα αποτελέσματα είναι πενιχρά και το ποσοστό είναι χαμηλό γιατί χρησιμοποιείται ως βραχίονας της κυβέρνησης. Ωστόσο, το τελικό «προϊόν» είναι πανάκριβο: για υπερωρίες και μόνο κατεβλήθησαν – μόνο για ένα εξάμηνο! – 2,7 εκατ. ευρώ το 2015.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Είναι προφανές πως για το 2015, η ΕΡΤ – παρά τις προσδοκίες που δημιουργήθηκαν με τις σχετικές κυβερνητικές τυμπανοκρουσίες – δεν ανταποκρίθηκε στις ανάγκες του ελληνικού τηλεοπτικού κοινού, ούτε ως προς την ενημέρωση ούτε ως προς την ψυχαγωγία. Άρα οι πολίτες πληρώνουν ένα φόρο χωρίς την παραμικρή ανταποδοτικότητα για κάτι που στην πλειοψηφία τους δεν παρακολουθούν» και ρωτά τον υπουργό «Σε ποιο ύψος ακριβώς ανήλθαν τα έσοδα της ΕΡΤ Α.Ε. από τη διαφήμιση το 2015; Πόσοι εργαζόμενοι απασχολούνται στην ΕΡΤ Α.Ε. με μόνιμη σχέση εργασίας ή με συμβάσεις; Θα γίνει αξιολόγηση των δεδομένων, και κυρίως της Διοίκησης της ΕΡΤ Α.Ε. για αυτά τα πενιχρά τηλεοπτικά αποτελέσματα; Σε ποιες πρωτοβουλίες θα προχωρήσει η κυβέρνηση για να αντιστρέψει αυτή την αρνητική εικόνα;»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.