ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

F1 Ουγγαρία: κυρίαρχος στα fp ο Hamilton. Δείτε εκπληκτικές λεπτομέρειες των μονοθεσίων.

F1 Ουγγαρία: κυρίαρχος στα fp ο Hamilton. Δείτε εκπληκτικές λεπτομέρειες των μονοθεσίων.

Τι κυριάρχησε στο στενό Hungaroring στις δοκιμές της Παρασκευής; Από τη μία ο Hamilton, που έκανε τον καλύτερο χρόνο και στις δύο περιόδους δοκιμών. Και από την άλλη οι θερμοκρασίες που άγγιξαν τους 54 βαθμούς στην άσφαλτο και τους 35 στον αέρα, οι υψηλότερες στην Ουγγαρία τα δύο τελευταία χρόνια!

O Ρώσος Kvyat έκανε το δεύτερο καλύτερο χρόνο στις ελεύθερες δοκιμές…

..και δείχνει να απορεί και ο ίδιος από την επίδοσή του!!!

Παρόλα αυτά η soft γόμα της Pirelli ήταν 1,8 – 2,0 δευτερόλεπτα ταχύτερη της medium. Το θέμα είναι ΠΟΣΟ θα αντέξει η πρώτη… Ένα ακόμη πρόβλημα με τα ελαστικά είναι ότι οι προβλέψεις για τον καιρό δίνουν μεγάλη πιθανότητα βροχής για τις κατατακτήριες δοκιμές το Σάββατο το μεσημέρι.

O Ricciardo με την άλλη Red Bull κατάφερε να είναι τρίτος πριν σπάσει το μοτέρ της Renault.

Στο FP1 είχαμε δύο φορές κόκκινη σημαία. Μία για το ατύχημα του Perez που τούμπαρε με τη Force India στη στροφή 11, αλλά δε χτύπησε καθόλου. Το ατύχημα ανάγκασε την ομάδα να μην κάνει το FP2 για να βρει την αιτία που κατέρρευσε η εμπρός δεξιά ανάρτηση του μονοθεσίου. Μόλις δόθηκε η πίστα και πάλι στη διάθεση των ομάδων, ο Raikkonen βγήκε στην στροφή 12, με αποτέλεσμα να σπάσει η αεροτομή του, να γεμίσει η πίστα με κομμάτια και να βγει πάλι κόκκινη σημαία. Πλέον είχε ουσιαστικά περάσει όλη η πρώτη περίοδος. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο μεγαλύτερος αριθμός γύρων στην πρώτη περίοδο ήταν 24, ενώ στη δεύτερη φτάσαμε στους 39! Ο Hamilton είχε ήδη κάνει τον πρώτο χρόνο, ενώ στο Roseberg δε δόθηκε η δυνατότητα να τον πλησιάσει περισσότερο. Ferrari και Red Bull ήταν μπερδεμένες στη συνέχεια, με την ευχάριστη έκπληξη να έρχεται από τις θέσεις 11 & 12 που καταλάμβαναν οι McLaren!!!

O Roseberg, χωρίς να φορέσει ουσιαστικά τα soft ελαστικά, έκανε τον 4ο χρόνο της μέρας.

Στο FP2 όλα κύλισαν ομαλά, εκτός ίσως από την εγκατάλειψη του Ricciardo από κινητήρα. Ο Hamilton, 4 φορές νικητής του αγώνα, με την μαλακή γόμα έκανε τον καλύτερο χρόνο. Την έκπληξη έκαναν οι Red Bull στην 2η και 3η θέση. Το θέμα είναι ότι κανείς δε ξέρει το φορτίο καυσίμου των δύο μονοθεσίων και αν η επίδοση αντιστοιχεί σε βελτίωση ή σε προσπάθεια να κερδηθούν οι εντυπώσεις. Ο Roseberg δεν έβαλε σχεδόν καθόλου τα μαλακά λάστιχα και λογικά ήταν 4ος. Raikkonen, Sainz (Toro Rosso) και Vettel ακολουθούσαν, ενώ η 8η θέση του Alonso κάνει όλους να πιστέψουν ότι η McLaren αρχίζει να λειτουργεί, παρ’ όλες τις οριακές συνθήκες θερμοκρασίας!

O Raikkonen τα έδωσε όλα, αλλά δεν κατάφερε τίποτε καλύτερο από την 5η θέση.

Ο Alonso, χέρι – χέρι με την Lara Alvarez, δείχνει χαρούμενος από την 8η θέση του στις ελεύθερες δοκιμές.

Ο Perez δίνει συνένευξη μετά το ατύχημα που είχε. Ένα ατύχημα που ανησύχησε τους πάντες.

Από πάνω προς τα κάτω οι μπροστινές αεροτομές των Mercedes, Ferrari, Williams, Toro Rosso και Lotus.

Συστήματα αξιολόγησης της αεροδυναμικής στις Williams (πάνω) και McLaren (κάτω).

Το τιμόνι και το diffuser της Toro Rosso

H περίεργη… μύτη της Force India

Δοκιμή pit stop από την ομάδα της Ferrari.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα Ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.