Νέο Citroën ë-C5 Aircross: 100% ηλεκτρικό, ευρύχωρο και hi-tech SUV
Ένα ηλεκτρικό SUV με 680 km αυτονομίας, ταχύτατη φόρτιση & τεχνολογία V2L από το 2026
Newsroom | email: info@pronews.gr
Με το νέο Citroën ë-C5 Aircross, η γαλλική φίρμα εξηλεκτρίζει πλήρως ένα από τα best-seller της, προσφέροντας έναν άνετο SUV με κορυφαίες δυνατότητες. Με το αυτοκίνητο να κάνει ντεμπούτο σε ευρωπαϊκή avant-première την προσεχή Τρίτη, στις 23 Σεπτεμβρίου στις 20:00 στο Σαλόνι της Λυών.
Το νέο νέο Citroën ë-C5 Aircross, του οποίου την πρώτη φωτογραφία είδαμε τον Απρίλιο του 2025, θα είναι άμεσα διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις (οι παραγγελίες τρέχουν στη Γαλλία ήδη από τον Ιούλιο), θα φορτίζει σε λίγα λεπτά και δεν υστερεί σε τίποτα σε σχέση με τα θερμικά ομόλογά του. Έτσι, το C-SUV της γαλλικής φίρμας, με στόχο να αποτελέσει μια ολοκληρωμένη εναλλακτική λύση για καθημερινές και μεγάλες διαδρομές, διατίθεται σε δύο εκδόσεις: – Με αυτονομία έως 520 km αυτονομία, ισχύ 210 ίππους και μπαταρία 73 kWh – Με αυτονομία έως 680 km αυτονομία, ισχύ 231 ίππους και μπαταρία 97 kWh
Τρεις τρόποι οδήγησης επιτρέπουν στον οδηγό να ρυθμίζει απόδοση και κατανάλωση ανάλογα με τις συνθήκες. Τα καθίσματα Advanced Comfort είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, ενώ από την έκδοση Plus διατίθενται προαιρετικά καθίσματα θερμαινόμενα, αεριζόμενα και με μασάζ, ακόμη και για τη δεύτερη σειρά.
Όσον αφορά τη φόρτιση, το νέο Citroën ë-C5 Aircross φτάνει το 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή 160 kW, ενώ σε οικιακό ή δημόσιο wallbox ισχύος 11 kW (αντίστοιχος ισχύος εσωτερικός φορτιστής ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό) επιτρέπει την πλήρη φόρτιση σε 4,5 ώρες.
Από το 2026, προαιρετικά θα διατίθεται εσωτερικός φορτιστής 22 kW με τεχνολογία V2L, μετατρέποντας το SUV σε κινητή πηγή ενέργειας για εξωτερικές συσκευές -ιδανικό για εκδρομές.
Η Citroën ë-C5 Aircross όμως φρόντισε να εξελίξεις για το νέο ë-C5 Aircross ένα ψηφιακό και έξυπνο εσωτερικό. Η νέα τεράστια «Cascade» touchscreen –η μεγαλύτερη του Ομίλου Stellantis– προσφέρει πλοήγηση 3D μέσω EV Trip Planner, έλεγχο κλιματισμού, μουσικής και πολλά άλλα. Ο ψηφιακός βοηθός ChatGPT επιτρέπει φωνητικές εντολές για πλήρως hands-free εμπειρία. Η εφαρμογή MyCitroën δίνει απομακρυσμένο έλεγχο φόρτισης, εντοπισμό του οχήματος και ρύθμιση θερμοκρασίας πριν την αναχώρηση.
Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, το νέο ë-C5 Aircross διαθέτει ό,τι πιο σύγχρονο έχει στα ράφια του ο όμιλος. Το Pack Drive Assist 2.0 φέρνει ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας, ειδοποίηση κίνησης κατά την όπισθεν και κάμερα παρακολούθησης προσοχής οδηγού. Το VisioPark 360° με τέσσερις κάμερες HD και οκτώ αισθητήρες είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση MAX.
Προσώρας, μόνο το 100% ηλεκτρικό μοντέλο των 210 ίππων θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία (μαζί με το υβριδικό των 145 PS), αρχής γενομένης από τη Γαλλία -έχουν ανακοινωθεί ήδη και τιμές (από 359 €/μήνα). Η έκδοση μεγάλης αυτονομίας με την μπαταρία των 97 kWh, θα λανσαριστεί εμπορικά ύστερα από το καλοκαίρι του 2026.
Για την Ελλάδα, δεν υπάρχει ακόμα πληροφόρηση για το πότε θα το δούμε στις αντιπροσωπείες. Αν και εκτιμούμε ότι αυτό θα γίνει μέχρι τον Νοέμβριο.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.