ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

Πώς έκλεισαν τις Εθνικές Οδούς για να μην πληρώσουν οι εταιρείες των διοδίων μεγάλα πρόστιμα!

Πώς έκλεισαν τις Εθνικές Οδούς για να μην πληρώσουν οι εταιρείες των διοδίων μεγάλα πρόστιμα!

Ώρα 10:30 το βράδυ της Τριτης. Το οδόστρωμα από Αθήνα ως διόδια Αφιδνών είναι πεντακάθαρο. Όπως και στο κρίσιμο σημείο της Μαλακάσας. Ούτε παραπάνω φαίνεται να υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα, σύμφωνα με εργαζόμενους στα μηχανήματα αποχιονισμού.

Η Αθηνών – Λαμίας, όμως, είναι κλειστή με απόφαση της κυβέρνησης. Κύριοι Μητσοτάκη, Καραμανλή και Χρυσοχοΐδη οφείλετε εξηγήσεις άμεσα για την απαγόρευση των μετακινήσεων.

Πλέον, ξεπεράσατε κάθε όριο υποκρισίας. Η κυβέρνηση έκανε πλατη στους μεγάλοεργολαβους μην πληρώσουν πρόστιμα
εάν έκλεινε η εθνική έτσι αποφεύγουν να βάλουν το χέρι στην τσέπη για μηχανήματα προκειμένου να κρατάνε την εθνική ανοιχτή

Η αιτία που έκλεισε η Εθνική οδός δεν είναι μόνον η ανικανότητα της Κυβέρνησης των αχρήστων, αλλά και η διαπλοκή της.

Η επιχείρηση στην οποία έχει παραχωρηθεί η εκμετάλλευση της οδού (παραχωρησιούχος), όφειλε να έχει εγκαίρως σε εγρήγορση τα μηχανήματα για εκχιονισμό και ρίψη αλατιού.
ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΕ και νομοτελειακά ο δρόμος έκλεισε.

Αν δεν διατάσσονταν από την Κυβέρνηση το κλείσιμο, ο παραχωρησιούχος, θα έπρεπε να κληθεί να πληρώσει υπέρογκα πρόστιμα, λόγω κακής εκτέλεσης της σύμβασης και, επιπλέον, να αποζημιώσει όσους ταλαιπωρήθηκαν, καθυστέρησαν στις δουλειές τους. έχασαν δρομολόγια, να αποζημιώσουν φορτηγά και φορτηγατζήδες κ.λπ

Στις περιπτώσεις αξιώσεων ιδιωτών λογικά θα πρέπει να υπάρχει ειδική διαδικασία που να προβλέπει την άμεση καταβολή αποζημιώσεως, όπως γίνεται σε καθυστερήσεις δρομολογίων τραίνων, αεροπλάνων κ.λπ.

Έτσι, λοιπόν, ο παραχωρησιούχος απαλλάσσεται και από πρόστιμα και από υποχρέωση καταβολής αποζημιώσεων.

ΠΟΙΟΣ ΕΝΑΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ, που οι άχρηστοι κυβερνώντες δεν γνωρίζουν ή και στα παλιά τους τα παπούτσια, αν το ξέρουν:

Η ευθύνη αποζημίωσης μετακυλίεται στο κράτος, το οποίο θα κληθεί να αποζημιώσεις τους ζημιωθέντες ιδιώτες. Και το δικαίωμα αυτό μπορεί να ασκηθεί είτε με αγωγή, είτε με προσφυγή στον Συνήγορο του Πολίτη είτε σε κάποια Ευρωπαϊκή Αρχή.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:

Πάλι τη λυπητερή των σπασμένων θα την πληρώσου εμείς, οι φορολογούμενοι πολίτες. Εν τω μεταξύ μιλάμε για μια κακοκαιρία δυο ημερών που την λένε ένα μηνα πριν, έσπειραν πανικο με τα ΜΜ Εξαπάτησης ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ

Η ιδιωτική εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ, που εκμεταλλεύεται με τα υπερβολικά ακριβά διόδια κερδοσκοπικά την Εθνική Οδό και το λαό, φόρτωσε
τις ευθύνες της στην τροχαία «στον κόκορα» ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Και αυτό με δέκα πόντους χιόνι κλείνει την εθνική οδο κι είναι καλυμμένο Η κυβέρνηση απλώς κάνει τον τροχονόμο στις αυθαιρεσίες και ανεπάρκειες των ιδιωτικών συμφερόντων, που νέμονται ασύδοτα το οδικό δίκτυο της χώρας Να μην ξεχάσουν να αποζημιώσουν την ιδιωτική εταιρεία
για την ζημιά που έμεινε κλειστή

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.