«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Τεράστιος κομήτης θα πλησιάσει τη Γη το 2031 – Έχει διάμετρο 150 χλμ (βίντεο)

Σύμφωνα με μια μελέτη που προδημοσιεύτηκε στο αποθετήριο arXiv, αστρονόμοι από το διεθνές συλλογικό πρότζεκτ Dark Energy Surveys (DES) εξέτασαν νέα δεδομένα από τον κομήτη 2014 UN271, που μπορεί να έχει διάμετρο 150 χλμ, σχεδόν 7 φορές μεγαλύτερος από τη διάμετρο του Φόβου, δορυφόρου του Άρη.

Χάρη στις επιτυχημένες μελέτες, το μέγεθος αυτού του ουράνιου σώματος υπολογίστηκε με ακρίβεια, ενώ διαπιστώθηκε πως η μάζα του είναι 10 φορές μεγαλύτερη από τη μάζα του κομήτη Hale – Bopp, που είχε ονομαστεί ο “Μεγάλος Κομήτης”, πίσω στα 1997.

Σύμφωνα με τη σχετική ανάλυση του αστρονόμου Γουίλ Γκρέιτερ, ο κομήτης 2014 UN271 είναι όχι μόνο μεγαλύτερος από τον δορυφόρο του πλανήτη Άρη, αλλά θα μπορούσε να ξεπερνά σε μέγεθος και τον αστεροειδή Πανδώρα.

Καθώς και τον διαστημικό βράχο Άροκοθ, γνωστό και ως 2014 MU69 ή “Έσχατη Θούλη” – του πιο μακρινού σώματος στο ηλιακό μας σύστημα που έχει ποτέ επισκεφτεί διαστημικό σκάφος ( Το διαστημόπλοιο New Horizon της αμερικανική διαστημικής υπηρεσίας NASA το 2019).

“Διαβάζοντας τα tweet του @phbernardinelli σήμερα το πρωί προσπαθούσα να υπολογίσω στο κεφάλι μου περίπου πόσο μεγάλος είναι ο κομήτης Μπερναρντινέλ – Μπερνστάιν (Επίσης γνωστός και ως κομήτης 2014 UN271).

Οπότε, ορίστε ένα γραφικό που έφτιαξα για να τον δείξω σε σύγκριση με μερικά ουράνια σώματα στο ηλιακό μας σύστημα” έγραψε ο αστρονόμος Γουίλ Γκρέιτερ για τον τεράστιο κομήτη, σε ανάρτησή του στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Ο τεράστιος κομήτης του Νέφους του Όορτ ανακαλύφθηκε στα 2014. Στην αρχή θεωρήθηκε λανθασμένα ως ένας πλανήτης νάνος, αλλά αργότερα βρέθηκε ότι φέρει ενδείξεις δραστηριότητας και αναθεωρήθηκε ως κομήτης.

Σύμφωνα με τα δεδομένα που αναλύθηκαν τα τελευταία χρόνια, μεταξύ 2014 και 2018, ο κομήτης κινήθηκε στο σύμπαν σε απόσταση 20 με 23 αστρονομικές μονάδες (Μια αστρονομική μονάδα καλείται η μέση απόσταση Γης – Ήλιου), με τους αστρονόμους να πιστεύουν ότι θα φτάσει στο πλησιέστερο σημείο του στον πλανήτη μας στα 2031, ενώ να βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη Κρόνο, χωρίς, φυσικά, να αποτελέσει απειλή για τη Γη.

Δείτε τα βίντεο: