«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Τηλεσκόπιο ανίχνευσε ανεξήγητες ραδιοφωνικές εκρήξεις από μακρινούς γαλαξίες

Τηλεσκόπιο υψηλής ισχύος, ανίχνευσε εκατοντάδες ανεξήγητες ραδιοφωνικές εκρήξεις στο απώτερο Διάστημα, με αποτέλεσμα οι επιστήμονες να αναζητούν απαντήσεις σε μακρινούς γαλαξίες.

Συγκεκριμένα το τηλεσκόπιο «CHIME» ανίχνευσε περισσότερες από 500 ραδιοφωνικές εκρήξεις (FRBs), σε ένα διάστημα ενός έτους και ειδικότερα στην περίοδο 2018-2019, σύμφωνα με παρουσίαση που έγινε την Τετάρτη στην Αμερικανική Αστρονομική Κοινωνία (American Astronomical Society) και όπως μεταδίδει η New York Post.

Οι ραδιοφωνικές εκρήξεις συνιστούν ισχυρούς παλμούς ραδιοκυμάτων που διαρκούν μόνο για ένα κλάσμα ενός χιλιοστών του δευτερολέπτου και πιστεύεται ότι ταξιδεύουν στη Γη από εκατοντάδες εκατομμύρια έτη φωτός μακριά.

Πρόκειται για ένα φαινόμενο που δεν έχει γίνει πλήρως κατανοητό και ανακαλύφθηκε μόλις το 2007.

Οι επιστήμονες ξεκινούν να διαμορφώνουν μια εικόνα για τις ραδιοφωνικές εκρήξεις, με τη βοήθεια των νέων μέσων, θέλοντας να εξακριβώσουν τι βρίσκεται πίσω από το φαινόμενο και πώς αυτές οι γνώσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μελέτη του Σύμπαντος.

Τα τελευταία ευρήματα υποδεικνύουν ότι ενδέχεται να υπάρχουν καθημερινά έως και 800 ραδιοφωνικές εκρήξεις στον ουρανό που όμως δεν γίνονται αντιληπτές.

Να σημειωθεί ότι ένας επιστήμονας από το Harvard, ο Avi Loeb, έχει εκφράσει την εκτίμηση ότι πίσω από τις ραδιοφωνικές εκρήξεις μπορεί να βρίσκονται ακόμη και εξωγήινοι που τις χρησιμοποιούν για «στρατιωτικούς σκοπούς».