ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτό το 9,9% του Βελόπουλου ΄διαβάζεται και ανάποδα: 6,6%. Και αν...

«Οδηγός» το πορτογαλικό μοντέλο για τα τέλη κυκλοφορίας του 2018 – Τι σημαίνει (φωτό)

«Οδηγός» το πορτογαλικό μοντέλο για τα τέλη κυκλοφορίας του 2018 – Τι σημαίνει (φωτό)

Σε ραδιοφωνική της συνέντευξη η υφυπουργός Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου, αναφέρθηκε αναλυτικά στις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο για τα τέλη κυκλοφορίας από το 2018 και εντεύθεν.

Ειδικότερα η κ. Παπανάτσιου τόνισε ότι οι αλλαγές που εξετάζονται έχουν να κάνουν με το «κλείσιμο» της ψαλίδας μεταξύ των κατηγοριών στα Τέλη Κυκλοφορίας που υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και πως ο στόχος του οικονομικού επιτελείου είναι να μειωθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα παλιά οχήματα με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. ώστε οι ιδιοκτήτες τους να τα βγάλουν από την φορολογική ακινησία.

Υπενθυμίζεται πως στα Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα και αφορούν σε οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν από τις 30 Οκτωβρίου 2010, υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά στα ποσά στα οχήματα με κυβισμό 1.357 και 1.358 κ.εκ. όπως επίσης και μεταξύ 1.928 και 1.929 κ.εκ.

Σύμφωνα πληροφορίες τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 αναμένεται να αλλάξουν ριζικά θα είναι δύο ταχυτήτων και θα λαμβάνεται υπόψη ο κυβισμός του κινητήρα αλλά και οι εκπομπές CO2 και η παλαιότητα.

Μάλιστα οι μεγάλες αλλαγές έρχονται στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η Ιανουαρίου 2007 ή το 2008 στα οποία το κόστος των ετήσιων Τελών θα υπολογίζεται συνδυαστικά από τον κυβισμό του κινητήρα αλλά και τις εκπομπές CO2.

«Οδηγός» για τον τρόπο υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα 10ετίας ή 11ετίας θα αποτελέσει το Πορτογαλικό μοντέλο που φαίνεται να είναι επικρατέστερο καθώς συνδυάζει τον κυβισμό με τις εκπομπές CO2 με ειδικούς συντελεστές τα αποτελέσματα των οποίων στο τέλος αθροίζονται και βγάζουν τον… λογαριασμό για κάθε ένα αυτοκίνητο ξεχωριστά!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το πορτογαλικό μοντέλο αναμένεται να επηρεάσει πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι θα δουν τα τελικά ποσά των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας να αυξάνονται ή να μειώνονται ανάλογα με τον κυβισμό και τις εκπομπές CO2.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.