ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

«Σαρώνει» το shopping στα social media – Πρόβλεψη ότι θα φτάσει τζίρο $1,2 τρισ.

«Σαρώνει» το shopping στα social media – Πρόβλεψη ότι θα φτάσει τζίρο $1,2 τρισ.

Mε τριπλάσιους ρυθμούς ανάπτυξης κινείται η αγορά του shopping στα social media όπως Facebook, TikTok και WeChat, σύμφωνα με έρευνα της Accenture.

Το ονομαζόμενο ως social commerce θα φτάσει τα $1,2 τρισ μέχρι το 2025, από τα $492 δισ του 2021. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως σε καταναλωτές των γενεών Gen Z και Millennials οι οποίοι θα αποτελέσουν το 62% των αγοραστών.

Τα πιο δημοφιλή προϊόντα της αγοράς αυτής είναι τα ρούχα, τα ηλεκτρονικά και η διακόσμηση. Παράλληλη αύξηση επιδεικνύουν τα προϊόντα ομορφιάς, ιδιαίτερα λόγω των influencers.

Η αγοραστική συνήθεια αυτή αποτελεί καλό νέο και για τα μικρά, οικογενειακά μαγαζιά, αφού πάνω από το 50% των ερωτηθέντων της έρευνας υπογράμμισαν πως προτιμούν τις μικρές επιχειρήσεις έναντι των μεγαλυτέρων όπως Amazon και Walmart.

Η Αccenture αναφέρει πως 3,5 δισ πολιτών χρησιμοποίησαν τα social media το 2021, με μέσο όρο χρήσης 2,5 ωρών καθημερινά. Η αγορά στη Δύση είναι πολύ πιο «φρέσκια» από αυτή της Κίνας, όπου το 80% των χρηστών των social media κάνουν αγορές social commerce.

Σύμφωνα με την Accenture, η Κίνα θα παραμείνει ως οδηγός της social commerce αγοράς, ενώ οι αναπτυσσόμενες αγορές της Ινδίας και της Βραζιλίας θα καταγράψουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.

Η έρευνα είχε εύρος δείγματος 10.053 χρήστες social media στην Κίνα, την Ινδία, τη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και τη Βρετανία, από τις 12 Αυγούστου μέχρι τις 3 Σεπτεμβρίου 2021.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.