ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

«Το ασημένιο βέλος» – «Το 2019 τα τρένα Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιούνται σε λιγότερο από 4 ώρες»

«Το ασημένιο βέλος» – «Το 2019 τα τρένα Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιούνται σε λιγότερο από 4 ώρες»

Το «Ασημένιο Βέλος», το υπερσύγχρονο τρένο που μειώνει την απόσταση Αθήνας Θεσσαλονίκης σε διάστημα μικρότερο από 4 ώρες.

Έκανε δοκιμαστικά δρομολόγια στο πλαίσιο της ΔΕΘ, προκαλώντας αντιδράσεις με την επιστροφή του στην Ιταλία βρέθηκε στο επίκεντρο του 3ου Thessaloniki Summit.

O υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης από το βήμα του συνεδρίου αναφέρομενος στη σιδηροδρομική σύνδεση με τα Βαλκάνια είπε ότι στους επόμενους μήνες ολοκληρώνεται η σύνδεση με την Ειδομένη με ηλεκτροκίνηση.

Συμπλήρωσε, ότι «μέχρι το τέλος του 2018 ολοκληρώνεται μετά από πολλές 10ετίες, η σύνδεση Θεσσαλονίκης – Αθήνας και εάν είναι συνεπής η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φέρει ένα πραγματικό ασημένιο βέλος και όχι ένα μοντέλο επίδειξης».

Η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

«Το πραγματικό ασημένιο βέλος ήρθε στην Ελλάδα για να φύγει και όχι να παραμείνει δεδομένων των συνθηκών», είπε ξεκινώντας την ομιλία του από το βήμα του 3ου Thessalonik Forum ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης.

«Το ασημένιο βέλος, ήρθε για να παραμείνει και να κάνει τα δοκιμαστικά δρομολόγια κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ. Τελεία και παύλα», ξεκαθάρισε και επισήμανε ότι όταν το 2019 θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, στον άξονα Θεσσαλονίκη – Αθήνα, τότε «τα τρένα θα πραγματοποιούν την διαδρομή σε λιγότερο από 4 ώρες και θα είναι πλήρως ανταγωνιστικά με τις αεροπορικές εταιρείες».

Σημείωσε, ότι με την ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης και των έργων σήμανσης, αλλά και όταν γίνει πλήρως επιχειρησιακό το ηλεκτρονικό σύστημα adcs, «τότε θα έχουμε πραγματικά μια τελείως διαφορετική εθνική υποδομή, με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 200 χλμ/ ώρα, σε πολλά από τα σημεία του δικτύου. Τότε θα μπορέσουμε να βάλουμε και τα πιο υψηλής ταχύτητας τρένα», υπογράμμισε.

Σε τρεις μήνες η εταιρεία για τη σιδηροδρομική Εγνατία

Νωρίτερα ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι θέμα τριών μηνών αποτελεί η ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών σε Ελλάδα και Βουλγαρία, για τη δημιουργία της κοινής εταιρείας που θα αναλάβει το έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και της σιδηροδρομικής σύνδεσης των λιμανιών στις δύο χώρες και αφού πρώτα, στο περιθώριο της εκδήλωσης, συναντήθηκε με τον Βούλγαρο ομόλογό του.

Προμήθεια νέου στόλου για τις αστικές συγκοινωνίες

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σημειώνεται ότι στο περιθώριο του συνεδρίου ο κ. Σπίρτζης γνωστοποίησε ότι έχουν βρεθεί οι πόροι για την προμήθεια νέου στόλου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Σημείωσε, ότι ψηφίστηκε το νέο θεσμικό πλαίσιο για τις αστικές συγκοινωνίες, που «επιτρέπει, επιτέλους, να έχουμε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό, που θα παρουσιαστεί σύντομα, και παράλληλα θα γίνουν οι διαγωνισμοί για την προμήθεια λεωφορείων».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.