ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ντράπηκε ο Χίμλερ όταν άκουσε τον Μαγιορκίνη...

Θεσσαλονίκη: Πώς θα συνδεθεί το Λιμάνι με το δίκτυο του ΟΣΕ

Θεσσαλονίκη: Πώς θα συνδεθεί το Λιμάνι με το δίκτυο του ΟΣΕ

H σύμβαση για την υλοποίηση του έργου που θα έχει κόστος 4,12 εκατ. ευρώ υπεγράφη πριν από λίγες μέρες και οι εργασίες ξεκινούν άμεσα.

Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, το έργο αποσκοπεί στην αναβάθμιση των υποδομών της γραμμής και την αύξηση της χωρητικότητας τού σιδηροδρομικού φόρτου, μεταξύ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, του Εμπορικού Σταθμού και των Σταθμών Διαλογής της Θεσσαλονίκης.

Ανάδοχος του έργου είναι η Σιδηροδρομικά Eργα ΑΤΕ, που έχει μεγάλη εμπειρία σε σιδηροδρομικά έργα σε όλη την Ελλάδα, ενώ συμμετείχε και στην ανάπλαση της νέας παραλίας της Θεσσαλονίκης. Το αρχικό κόστος του έργου ήταν 8,68 εκατ. ευρώ, ενώ η σύμβαση υπεγράφη για 4,12 εκατ. ευρώ. Η δημοπράτηση είχε γίνει στις 27 Σεπτεμβρίου 2018 και οι προσφορές είχαν αποσφραγιστεί στις 3 Οκτωβρίου. Η σύμβαση υπεγράφη τελικά στις 9 Φεβρουαρίου 2019. Η διάρκεια εκτέλεσης του έργου είναι 24 μήνες, πράγμα που σημαίνει πως θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Φεβρουάριο του 2021.

Το έργο θεωρείται μεγάλης σημασίας για τη διακίνηση των εμπορευματικών φορτίων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τις βαλκανικές χώρες μέσω της Ειδομένης.

Περισσότερα φορτία

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η αύξηση των φορτίων και των κοντέινερ τον τελευταίο χρόνο επέβαλε την αναβάθμιση όλης της γραμμής. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΛΘ το 2018, διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων 424.000 TEU’s, και στο συμβατικό λιμάνι 3.764.000 τόνοι, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 5,5% και στους δύο τομείς σε σχέση με το 2017. Η Ειδομένη έρχεται πρώτη και με διαφορά στη διακίνηση εμπορευμάτων με τον σιδηρόδρομο, έχοντας το 2017 το 90% και πλέον των εμπορευματοκιβωτίων, από τους τέσσερις συνοριακούς σταθμούς -Ειδομένη, Προμαχώνας, Πύθιο και Ορμένιο- που περνούν φορτία προς και από τις γειτονικές χώρες, δηλαδή την ΠΓΔΜ, τη Βουλγαρία και την Τουρκία. Εως και σήμερα το μεγαλύτερο μέρος του εξαγωγικού έργου με τον σιδηρόδρομο γίνεται από τη διάβαση Ειδομένη-Γευγελή, ένα μικρό μέρος διεθνών φορτίων, πιο πολύ συμβατικών και λιγότερο κοντέινερ, περνάει από τη συνοριακή διάβαση Προμαχώνα – Κούλατα Βουλγαρίας, ενώ μόνο λίγα συμβατικά φορτία μεταφέρονται μέσω Πυθίου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.