ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Τα πιο τρελά παράπονα που έκαναν πελάτες σε τουριστικό πρακτορείο

Τα πιο τρελά παράπονα που έκαναν πελάτες σε τουριστικό πρακτορείο

Εντάξει, είναι φυσιολογικό κάποιες φορές, τα μέρη που οι τουρίστες επισκέπτονται να έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που δεν τους αρέσουν, κάποιοι όμως από αυτούς, έχουν τελείως παράλογα παράπονα να κάνουν για τους προορισμούς τους.

Διαβάστε παρακάτω μερικά από τα πιο εξωφρενικά σχόλια που έκαναν επισκέπτες για τους τόπους που διέμειναν. Είναι αληθινά, ένα προς ένα!

1. «Στις διακοπές μου στην Goa της Ινδίας, αηδίασα όταν ανακάλυψα πως σε κάθε εστιατόριο σερβίρουν κάρυ. Δεν μου αρέσει το πικάντικο φαγητό.»

2. «Δεν πρέπει να επιτρέπεται η γυμνόστηθη ηλιοθεραπεία στην παραλία, γιατί αποσπούσε πολύ τον άντρα μου, που ήθελε απλά να χαλαρώσει.»

3. «Πήγαμε διακοπές στην Ισπανία και είχαμε πρόβλημα με τους οδηγούς ταξί, μιας και όλοι ήταν Ισπανοί.»

4. «Κλείσαμε μια ημέρα σε ένα πάρκο με πισίνες, όμως κανείς δεν μας ενημέρωσε να φέρουμε τα δικά μας μαγιό και πετσέτες. Υποθέσαμε πως και αυτά περιλαμβάνονται στο πακέτο.»

5. «Η παραλία είχε πολύ άμμο. Έπρεπε να καθαρίσουμε τα πάντα όταν επιστρέψαμε στο δωμάτιο.»

6. «Είδαμε ότι η άμμος δεν ήταν όπως στο φυλλάδιο, που την έδειχνε άσπρη, ενώ ήταν περισσότερο κίτρινη.»

7. «Είναι τεμπελιά εκ μέρους των καταστηματαρχών στο Puerto Vallartato να κλείνουν τα μαγαζιά τους το απόγευμα. Εγώ, χρειάστηκα συχνά να αγοράσω πράγματα την ώρα της «σιέστας.» Αυτό πρέπει να τιμωρηθεί.»

8. «Κανείς δεν μας είπε ότι το νερό θα έχει ψάρια. Τα παιδιά φοβήθηκαν.»

9. «Αν και στο φυλλάδιο έλεγε ότι η κουζίνα είναι πλήρως εξοπλισμένη, δεν υπήρχε στα συρτάρια, κόφτης για αυγά.»

10. «Πιστεύω πως θα έπρεπε να εξηγείται στο φυλλάδιο, ότι το τοπικό παντοπωλείο, δεν πουλά τα σωστά μπισκότα, όπως αυτά με την κρέμα ή με το τζίντζερ.»

11. «Οι δρόμοι ήταν γεμάτοι λακκούβες και έτσι δεν μπορούσαμε να διαβάσουμε τον τουριστικό οδηγό, όση ώρα βρισκόμασταν στον λεωφορείο που μας μετέφερε στο θέρετρο και εξ αιτίας αυτού, δεν γνωρίζαμε πολλά πράγματα που θα μπορούσαμε να κάνουμε στις διακοπές μας, για περισσότερη πλάκα.»

12. «Μας πήρε 9 ώρες για να επιστρέψουμε από την Τζαμάικα στην Αγγλία και στους Αμερικάνους μόλις 3. Αυτό είναι άδικο.»

13. «Σύγκρινα το μέγεθος της μονόκλινης σουίτας μας με το τρίκλινο ενός φίλου και το δικό μας δωμάτιο ήταν αρκετά μικρότερο.»

14. «Το φυλλάδιο έλεγε: Όχι κομμώτριες στο ξενοδοχειακό συγκρότημα. Εμείς μαθαίνουμε κομμωτική και πιστεύουμε πως εκεί το γνώριζαν και μας έκαναν να περιμένουμε παραπάνω για τις υπηρεσίες τους.»

15. «Όταν ήμασταν στην Ισπανία, υπήρχαν πάρα πολλοί Ισπανοί. Στην υποδοχή μιλούσαν Ισπανικά και το φαγητό ήταν Ισπανικό. Κανείς δεν μας είπε ότι θα υπήρχαν τόσοι ξένοι.»

16. «Έπρεπε να περιμένουμε στη σειρά για να πάρουμε το πλοίο και δεν υπήρχε κλιματισμός.»

17. «Είναι ευθύνη σας, σαν ταξιδιωτικός πράκτορας να μας συμβουλεύετε για τους φασαριόζους και απροσάρμοστους φιλοξενούμενος, πριν το ταξίδι.»

18. «Με τσίμπησε κουνούπι. Το φυλλάδιο δεν ανέφερε κουνούπια.»

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

19. «Ο μνηστήρας μου κι εγώ, όταν κλείσαμε το δωμάτιο, ζητήσαμε δύο ξεχωριστά κρεβάτια, αλλά τελικά εσείς μας δώσατε δωμάτιο με ένα διπλό και τώρα σας θεωρώ υπεύθυνους και θέλουμε να επιστρέψουμε εκ νέου γιατί έμεινα έγκυος. Αυτό δεν θα είχε συμβεί αν μας είχατε βάλει στο δωμάτιο που σας ζητήσαμε.»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.