ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση νέου τουρκικού UAV MALE ΑΝΚΑ

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση νέου τουρκικού UAV MALE ΑΝΚΑ

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του νέου τουρκικού UAV MALE TIHA-A της εταιρείας TAI στις εγκαταστάσεις της τελευταίας στις 16.00 σήμερα το απόγευμα. Παρούσα ήταν η στρατιωτική ηγεσία των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων, ο  Α/ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Ιλκέρ Μπασμπούγ, ο υπουργός Άμυνας της Τουρκίας Βεντσί Γκιονούλ, ο διευθυντής της υπηρεσίας SSM Μουράτ Μπαγιάρ, ο διευθυντής της ΤΑΙ Γιαλτσίν Καγιά καθώς και εκατοντάδες καλεσμένη από τις Ένοπλες Δυνάμεις και τις πολεμικές βιομηχανίες.

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του νέου τουρκικού UAV MALE TIHA-A της εταιρείας TAI στις εγκαταστάσεις της τελευταίας στις 16.00 σήμερα το απόγευμα. Παρούσα ήταν η στρατιωτική ηγεσία των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων, ο  Α/ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Ιλκέρ Μπασμπούγ, ο υπουργός Άμυνας της Τουρκίας Βεντσί Γκιονούλ, ο διευθυντής της υπηρεσίας SSM Μουράτ Μπαγιάρ, ο διευθυντής της ΤΑΙ Γιαλτσίν Καγιά καθώς και εκατοντάδες καλεσμένη από τις Ένοπλες Δυνάμεις και τις πολεμικές βιομηχανίες.

Η εκδήλωση διήρκησε περίπου μία ώρα και είχε έντονα στοιχεία χολιγουντιανής απονομής βραβείων με πραγματικά εντυπωσιακή σκηνοθεσία, ειδικό φωτισμό, παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού, ομιλίες των εμπλεκομένων στο πρόγραμμα.

Μόλις ολοκληρώθηκαν οι ομιλίες και η παρουσίαση του οπτικοακουστικού υλικού ακολούθησε η αποκάλυψη στο κοινό του UAV το οποίο εν συνεχεία μεταφέρθηκε στην πίστα του εργοστασίου της ΤΑΙ όπυ και τέθηκε σε λειτουργία ο κινητήρας του. Ο Τούρκος Α/ΓΕΕΘΑ μαζί με αξιωματικούς της Αεροπορίας επισκέφτηκε το Κέντρο Έλεγχου δύο θέσεων του αεροχήματος όπου και του παρουσιάστηκε ο τρόπος χειρισμού και ελέγχου του αεροχήματος.

Ακολούθησε η καθιερωμένη φωτογραφία των εργαζομένων της ΤΑΙ μαζί με τον Τούρκο Α/ΓΕΕΘΑ μπροστά από το  UAV αποδεικνύοντας για άλλην μία φορά τη σημασία που αποδίδει η στρατιωτική και η πολιτική ηγεσία της χώρας στην ανάπτυξη της εγχώριας πολεμικής βιομηχανίας.

Όλα αυτά για να μην τρέφουμε ψευδές ελπίδες ότι η Τουρκία πρόκειται να υιοθετήσει ένα πρόγραμμα αμοιβαίου αφοπλισμού με την Ελλάδα, όπως κατά καιρούς έχει δηλώσει ο υπουργός επικρατείας της Τουρκίας Εγκεμέν Μπαγίς. Η τουρκική πολεμική και αεροδιαστημική βιομηχανία χτίστηκε μετά από συστηματική μακροχρόνια σχεδιασμένη προσπάθεια 25 ετών. Χτίστηκε μετά από δαπάνη δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εκπαίδευση χιλιάδων μηχανικών και τεχνικών. Αποτελεί το υπομόχλιο της πολιτικής ηγεσίας της χώρας για την μετάβαση της Τουρκίας στον 21ο αιώνα όπου η τεχνολογία και οι καινοτομίες κυριαρχούν.

Το γεγονός ότι η Ελλάδα έχει αποφασίσει να εγκαταλείψει την τεχνολογική της ανάπτυξη και έχει προσανατολιστεί σε ένα οικονομικό μοντέλο που στηρίζεται σχεδόν αποκλειστικά στον τομέα της παροχής υπηρεσιών δεν σημαίνει ότι και οι υπόλοιπες χώρες μοιράζονται μαζί μας την ίδια τάση για οικονομική και εθνική αυτοχειρία.

 Όσο και αν δεν θέλουμε να το αντιληφθούμε στον 21o αιώνα τον αιώνα της τεχνολογίας, του διαστήματος, της νανοτεχνολογίας, της βιοτεχνολογίας, η πολιτική και οικονομική μας ελίτ απαρνούνται το συγκριτικό πλεονέκτημα αυτής της χώρας που είναι οι επιστήμονες μας και προτιμούν την οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας βασισμένη στο φτηνό, ξένο εργατικό δυναμικό του τομέα της παροχής υπηρεσιών και των κατασκευών.                 

Για την ιστορία το πρόγραμμα ανάπτυξης του UAV TIHA-A AΝΚΑ (που στα τουρκικά σημαίνει Φοίνικας) ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2004 και είναι συνολικής αξίας 51 εκατ. ευρώ (μόνο). Στο πρόγραμμα αυτό εμπλέκονται οι τουρκικές εταιρείες TAI, Aselsan, Milsoft, SMT, Savronik, και SDT. Το UAV MALE (Medium Altitude Long Endurance) TIHA-A Anka πρόκειται για ένα αερόχημα μήκους 8 μέτρων, ανοίγματος πτερύγων 17,4 μέτρα, βάρους 1300 κιλών, δυνατότητα μεταφοράς φορτίου 200 κιλών και καυσίμου 250 κιλών.

Το υπό ανάπτυξη τουρκικό UAV θα είναι εξοπλισμένο με τον αισθητήρα AselFLIR-300T της Aselsan, θα μπορεί να πετά σε ύψος 30.000 ποδιών,  για περίπου 24 ώρες, με ταχύτητα 125 χλμ/ώρα και αυτονομία 200 χλμ. Οι δοκιμαστικές πτήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει και θα διαρκέσουν για ένα χρόνο.

Το αμέσως επόμενο στάδιο θα είναι η παραγωγή του συστήματος και η αναβάθμιση του με την εγκατάσταση Radar SAR/GMTI εγχώριας ανάπτυξης της εταιρείας Aselsan το οποίο θα είναι διαθέσιμο τον Απρίλιο του 2011 καθώς και συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου της εταιρείας SDT.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.