Prestige Motorsports: Πουλάει V8 9,4 lt με 750+ ίππους (βίντεο)
Σε εκνευρίζουν τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά; Η Prestige Motorsports έχει τη λύση, όχι όμως για οικονομία καυσίμου
Newsroom | email: info@pronews.gr
«Βενζινούλα μέχρι να σβήσει ο ήλιος» γράφουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάποιοι επικριτές της υβριδικής και της ηλεκτρικής τεχνολογίας. Η Prestige Motorsports έχει κάτι που τους ενδιαφέρει, το οποίο θα συνεισφέρει ώστε η βενζίνη να στερέψει μία ώρα αρχύτερα.
Ο βελτιωτικός οίκος από τη North Carolina πήρε τον 426 Hemi του 1966-71 από τη χρυσή περίοδο των muscle cars και τον υπερκύβισε όσο δεν πάει.
Η Chrysler κατασκεύασε τρεις γενιές του Hemi V8, η πρώτη στις αρχές της δεκαετίας του 1950, η δεύτερη στα μέσα της δεκαετίας του 1960 και η τρίτη στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Με 2,4 επιπλέον lt σε σχέση με την ήδη υπερμεγέθη αρχική εκδοχή, ο 572 Hemi χρησιμοποιεί εξαρτήματα που έχουν συλλεχθεί από τους καλύτερους διαθέσιμους προμηθευτές του πλανήτη.
Οι αλουμινένιες κυλινδροκεφαλές της Edelbrock μειώνουν το βάρος σε σχέση με τον εργοστασιακό Hemi. Όσοι αγοραστές το επιθυμούν, μπορούν να επιλέξουν και αλουμινένιο μπλοκ για να μειώσουν περαιτέρω τα κιλά.
Η Prestige Motorsports είχε θέσει ως στόχο τα 700 αξιόπιστα άλογα, αλλά σε ένα πρόσφατο βίντεο στο κανάλι της εταιρείας στο YouTube, μία έκδοση του 572 απέδωσε 751 ίππους (741 HP) στις 5.900 rpm και την επική ροπή των 945 Nm στις 4.400 rpm.
Με κόστος περίπου 31.000 δολάρια (26.450 ευρώ) για έναν πλήρως συναρμολογημένο, δυναμομετρημένο κινητήρα, πρόκειται σαφώς για υψηλό κόστος. Όμως τι μοτέρ αγοράζεις…
Η εταιρεία πάντως συστήνει στους επίδοξους αγοραστές να έχουν πρώτα βεβαιωθεί ότι το υπόλοιπο αυτοκίνητο φέρει τις απαραίτητες βελτιώσεις κι αναβαθμίσεις ώστε να είναι σε θέση να διαχειριστεί τα τερατώδη νούμερα ισχύος και ροπής.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.