ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτό το 9,9% του Βελόπουλου ΄διαβάζεται και ανάποδα: 6,6%. Και αν...

Κατάρα ή όχι ο πίνακας με το αγόρι που κλαίει; – Tί λέει η εφημερίδα «The Sun»

Κατάρα ή όχι ο πίνακας με το αγόρι που κλαίει; – Tί λέει η εφημερίδα «The Sun»

Το “Αγόρι που Κλαίει” είναι πίνακας ζωγραφικής μαζικής παραγωγής του Ιταλού ζωγράφου Μπρούνο Αμάντιο, γνωστού και ως Τζιοβάνι Μπραγκόλιν, που απεικονίζει ένα μικρό δακρυσμένο αγόρι.

Ηταν ο συνηθισμένος πίνακας με το αγοράκι που κλαίει να φοράει ένα καφέ παλτό και έχει μεγάλα δακρυσμένα μάτια και να βρίσκεται σε πολλά κυπριακά σπίτια ως πίνακας ή ώς αφίσα. Ο πίνακας διανεμήθηκε ευρέως από τη δεκαετία του 1950 και έπειτα. Ο πίνακας έχει κυκλοφορήσει σε πολλές διαφορετικές εκδοχές, οι οποίες απεικονίζουν και πάλι μικρά δακρυσμένα παιδιά και των δύο φύλων. Το Αγόρι που Κλαίει έχει προκαλέσει αστικούς μύθους σχετικούς με μία κατάρα.

Στις 5 Σεπτεμβρίου 1985, η βρετανική εφημερίδα The Sun ανέφερε ότι ένας πυροσβέστης από το Έσσεξ, ισχυρίστηκε ότι βρισκόταν συχνά στα ερείπια καμένων σπιτιών ανέπαφα αντίγραφα του πίνακα. Μέχρι τα τέλη του Νοεμβρίου, η πεποίθηση ότι ο πίνακας ήταν καταραμένος είχε τόση απήχηση, ώστε η The Sun οργάνωνε μαζικές πυρές των αντιγράφων που στέλνονταν από τους αναγνώστες.

Μετά την αναφορά του πυροσβέστη, άνθρωποι από όλη τη Βρετανία άρχισαν να στέλνουν παρόμοιες ιστορίες και να υποστηρίζουν πως και ο δικός τους πίνακας με κάποιον «ανεξήγητο» τρόπο παραμένει άθικτος από τις φλόγες! Η υπόθεση πήρε διαστάσεις… τρόμου και πολλοί ήταν αυτοί που ξεκίνησαν να ψάχνουν το… παρελθόν του πορτρέτου αλλά και την ιστορία του εικονιζόμενου αγοριού.

Η εφημερίδα The Sun, η οποία εκείνη την εποχή ήταν από τις πιο δημοφιλείς αγγλόφωνες εφημερίδες, δημοσίευσε στις 4 Σεπτεμβρίου εκείνου του έτους, μια ιστορία με τίτλο: “Η φλεγόμενη κατάρα του αγοριού που κλαίει”.

Η ιστορία αυτή, ανέφερε το πώς ένα ζευγάρι, ο Ρονκαι η Μέι Χολ, κατηγόρησαν τη φτηνή ζωγραφιά ενός μικρού παιδιού με δάκρυα που κυλούσαν στο πρόσωπό του, για τη φωτιά που έκαψε το σπίτι τους στο Ρόδερχαμ, στο Νότιο Γιορκσάιρ. Η φλόγα ξεκίνησε από ένα τηγάνι στην κουζίνα του σπιτιού τους και εξαπλώθηκε γρήγορα.

Ωστόσο, αν και τα δωμάτια στο ισόγειο του σπιτιού είχαν υποστεί σοβαρές ζημιές, ο πίνακας του μικρού αγοριού που κλαίει, κατάφερε να μείνει άθικτος από τις φλόγες ! Συνέχισε να βρίσκεται κρεμασμένος στον τοίχο, περιβαλλόμενος από μια σκηνή καταστροφής.

Το αγόρι ήταν ένα ορφανό παιδί που είχε χάσει τους γονείς του σε μια πυρκαγιά, ενώ σύμφωνα με ορισμένες φήμες είχε την ικανότητα να βάζει το ίδιο φωτιά… με τηλεπάθεια! Ο ζωγράφος το πήρε υπό την προστασία του και μετά από λίγο καιρό το στούντιο του έπιασε φωτιά και το αγόρι το έσκασε. Από τότε χάθηκαν τα ίχνη του.

Ακόμα και σήμερα γίνονται πειράματα προκειμένου να λυθεί το μυστήριο. Ο παραγωγός ραδιοφώνου Steven Punt βρήκε έναν τέτοιο πίνακα και επιχείρησε να τον κάψει, σε ένα ερευνητικό κέντρο. Το αποτέλεσμα εξέπληξαν αφού κάηκε μόνο ένα μέρος της κορνίζας ενώ το πρόσωπο του αγοριού παρέμεινε άθικτο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.