ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Ελλάδα ότι πιο μεγάλο είναι το έγκλημα, τόσο πιο μικρή είναι η τιμωρία - Τι, όχι;

Φανάρια τέλος! Η πατέντα που «βγάζει στη σύνταξη» τον «Σταμάτη» και τον «Γρηγόρη»

Φανάρια τέλος! Η πατέντα που «βγάζει στη σύνταξη» τον «Σταμάτη» και τον «Γρηγόρη»

Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά στο να καταφέρνουν αυτό που δεν μπορούν να καταφέρουν οι οδηγοί ούτε με τη μεσολάβηση τροχονόμου: να συνεννοούνται μεταξύ τους για το ποιο θα περάσει πρώτο χωρίς την ανάγκη φαναριών!

Και μάλιστα, αυτό που ακούγεται ως η απόλυτη συνταγή για κυκλοφοριακό κομφούζιο, όπως υπόσχονται οι ειδικοί, θα μειώσει εντυπωσιακά τον χρόνο που τρώει κάθε οδηγός κολλημένος στην κίνηση.

Όπως αναφέρει η espresso, ερευνητές του πανεπιστημίου Carnegie Mellon αναπτύσσουν ένα σύστημα που θα αντικαταστήσει τα κλασικά φανάρια με εικονικά, τα οποία θα εμφανίζονται ως κόκκινο και πράσινο στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου. Αυτό πρακτικά θα επιτρέπει σε κάθε οδηγό να διαθέτει ένα εξατομικευμένο φανάρι, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής. «Οι οδηγοί πρέπει να δίνουν προσοχή στα φανάρια καθώς πλησιάζουν μια διασταύρωση» αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία Virtual Traffic Lights (VTL), η οποία συστήθηκε από τους ερευνητές που θέλουν να προωθήσουν εμπορικά την τεχνολογία τους.

Διαχείριση της κίνησης

«Τι θα γινόταν, όμως, αν τα αυτοκίνητα μπορούσαν να συνομιλήσουν και να διαχειριστούν την κίνηση χωρίς υποδομή που να βασίζεται στα φανάρια;» προσθέτουν. Πρακτικά το σύστημά τους δουλεύει δείχνοντας στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου όταν αυτό πλησιάζει μια διασταύρωση σε ποια κατεύθυνση έχει πράσινο και σε ποια κόκκινο. «Είναι μια απρόσκοπτη διαδικασία στην οποία δεν εμπλέκεται η απόφαση της στιγμής του οδηγού» σχολιάζουν οι ερευνητές, που εξηγούν ότι το σύστημα βασίζεται στη δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των αυτοκινήτων το οποίο και δοκιμάστηκε πρόσφατα κοντά στην πανεπιστημιούπολη του Πίτσμπουργκ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αυτό επιτρέπει την κοινή χρήση στοιχείων GPS, χαρτών, δεδομένων ταχύτητας αλλά και της κατεύθυνσης των αυτοκινήτων. Στη δοκιμή ο χρόνος της διαδρομής μειώθηκε από 30,7 λεπτά σε 18,3!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.