Subaru Outback 6ης γενιας: «Ψηλότερο» με αυξημένες ικανότητες εκτός δρόμου και πιο ευρύχωρο

Subaru Outback 6ης γενιας: «Ψηλότερο» με αυξημένες ικανότητες εκτός δρόμου και πιο ευρύχωρο

Η Subaru έχει τους δικούς της φίλους. Αυτούς που ξέρουν να εκτιμούν την τετρακίνητη. Να σέβονται τη φίρμα και να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες της.

Το Outback στην 6η γενιάς απευθύνεται σε εκείνους που αναζητούν μεγάλους χώρους, θέλουν την πολυτέλεια αλλά ψάχνουν και την περιπέτεια. Σ αυτό το τελευταίο η Subaru έχει δείξει ότι διαθέτει όλα τα «μυστικά» στις εκτός δρόμου διαδρομές.

Για πρώτη φορά το Outback κυκλοφόρησε το 1995. Από τότε μέχρι σήμερα άλλαξαν πολλά, Στη σχεδίαση, στην αντοχή, στην άνεση. Το Outback είναι στημένο πάνω στην πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) που δίνει ακόμη μεγαλύτερη ακαμψία στο αμάξωμα και κατά συνέπεια μεγαλύτερη ασφάλεια.

Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 50 mm, από 4820 mm σε 4870 mm, δίνοντας μεγαλύτερη ευρυχωρία στους επιβάτες αλλά μεγαλύτερο χώρο για τις αποσκευές που φτάνει τα 561 λίτρα. Το πλάτος είναι 1.875 χλστ. και το ύψος 1.675 χλστ. αντίστοιχα. Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες αυξήθηκε κατά 6 mm και τα γόνατα δεν ακουμπούν στα μπροστινά καθίσματα. Κατά 35 mm αυξήθηκε και το πλάτος και έτσι το ταξίδι γίνεται ακόμη πιο ξεκούραστο.

Το πορτ-μπαγκάζ, είναι εξοπλισμένο με hands-free τεχνολογία ανοίγματος. Αρκει να το ακουμπήσεις και ανοίγει. Αυτό διευκολύνει αν και κουβαλάς ένα αντικείμενο με τα δύο χέρια. Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα άλλο παρά να ακουμπήσεις π.χ με τον αγκώνα το σήμα της φίρμας.

Ακόμη σημαντική είναι η αύξηση του ύψους από το έδαφος. Η απόσταση ανάμεσα στο αμάξωμα και το έδαφος ήταν 200 mm και τώρα αυξήθηκε στα 213 mm, προσεγγίζοντας αυτή του Forester.Η γωνία προσέγγισης αυξήθηκε κατά σχεδόν μία μοίρα, από 18,8° σε 19,7°, η γωνία ράμπας από 20,3° σε 21°ενώ η γωνία αναχώρησης παρέμεινε πρακτικά αμετάβλητη παρά το μεγαλύτερο μήκος του πίσω μέρους του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο δεν το οδηγήσαμε και γι αυτό θα αρκεστούμε σ αυτά που μας είπαν οι τεχνικοί της ελληνικής εταιρίας. Στο νέο Subaru Outback έχουν μειωθεί οι κραδασμοί και γενικότερα οι ενοχλητικοί θόρυβοι από το δρόμο.

Η ναυαρχίδα της Subaru έχει υψηλή οδηγική ικανότητα και ευελιξία, ενεργητική, παθητική και προληπτική ασφάλεια στο υψηλότερο επίπεδο.

Εσωτερικά

Στο εσωτερικό το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι ο πίνακας οργάνων που είναι πλήρως ανασχεδιασμένος. Η μεγάλη και κάθετη οθόνη αφής είναι 11,6 ιντσών και το σύστημα Infotainment από τα καλύτερα της αγοράς.

Η καμπίνα του αυτοκινήτου έχει επενδύσεις δέρματος. Στην έκδοση adventure οι επενδύσεις μπορούν να πλυθούν και είναι αδιάβροχες. Όλα τα υλικά είναι υψηλής ποιότητας ενώ το δέρμα Nappa δίνει άλλη αίσθηση στο σαλόνι.

Εξωτερικά

Οι γραμμές που τρέχουν κατά μήκος των θυρών και φτάνουν στις γραμμές της πίσω αεροτομής δημιουργούν μια δυναμική εμφάνιση. Η πλαϊνή σχεδίαση σε συνδυασμό με τις έντονες καμάρες των τροχών δημιουργεί την αίσθηση του «σκληροτράχηλου». Οι γραμμές του αμαξώματος δίνουν μια αίσθηση τρισδιάστατου χαρακτήρα που δίνει έμφαση στη δύναμη του νέου Outback. Μπορεί ,αν είσαι ένας αυστηρός κριτής, να πεις ότι το Outback δεν ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές των ανταγωνιστών. Έχει ένα ντιζάιν – και εδώ ξεχωρίζει- που δεν μοιάζει σε κανένα άλλο.

Κινητήρας

Το νέο Outback φοράει τον βενζινοκινητήρα FB25 των 2.5l, με βελτιωμένο το 90% των μερών του. Πρόκειται για boxer βενζινοκίνητο σύνολο το οποίο αποδίδει 169 ίππους και 252 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο συνδυάζεται είναι αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), ενώ έχει και 8 προεπιλεγμένες θέσεις, σε περίπτωση που κάποιος θέλει να το λειτουργήσει σε χειροκίνητο προφίλ.

Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου έχει αλλάξει από “indirect” σε “direct”. Τόσο η παροχή ισχύος όσο και η καμπύλη ροπής (+ 7%) έχουν ωφεληθεί από αυτό, προς όφελος μιας πιο ομαλής απόδοσης με μειωμένη κατανάλωση και αντίστοιχα μειωμένες εκπομπές καυσαερίων.

Από 0-100 χιλιόμετρα χρειάζεται 10.2 ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 193 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι 8.6 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP ενώ εκπέμπονται 193 γρ. CO2 για κάθε χλμ. πάλι σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.

Στο δρόμο

Οδηγικές εμπειρίες δεν έχουμε. Όταν το δοκιμάσουμε θα σας τις πούμε. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς με το σύστημα Subaru Symmetrical AWD, ενώ υπάρχει και το σύστημα X-Mode, το οποίο τροποποιεί τη λειτουργία της τετρακίνησης ανάλογα με το έδαφος στο οποίο κινείται το αυτοκίνητο.

Το νέο Outback, έχει με το EyeSight αυξημένες ικανότητες. Το σύστημα εφοδιάζεται με δύο κάμερες στερεοσκοπικά βαλμένες στο πάνω μέρος του παρμπρίζ. Σε αυτό το σύστημα περιλαμβάνονται πολλά επιμέρους χαρακτηριστικά ασφαλείας. Υπάρχει το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, το adaptive cruise control, το αυτόνομο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης, την αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και άλλα πολλά.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

¬ Κυβισμός: 2.498 cc

¬ Καύσιμο: βενζίνη, direct injection,

¬ Κινητήρας: Boxer, 4βάλβιδος, DOHC

¬ Ιπποδύναμη: 169hp (124kW) από 5.000 έως 5.800 rpm

¬ Ροπή: 252 Nm στις 4.000 rpm

¬ Homologation: Euro6d-ISC-FCM

Τιμές

Το Outback στην Ελλάδα θα έρχεται σε τρείς εκδόσεις. Στη βάση της γκάμας είναι η Style που όμως έχει πλούσιο εξοπλισμό. Στη 2η είναι η Adventure και στην 3η με τον πιο πλούσιο εξοπλισμό η Premium. Και στις τρείς εκδόσεις ο κινητήρας είναι ο ίδιος.

Στην έκδοση Style οι τιμές ξεκινούν από τα 57.750 ευρώ, στην έκδοση Adventure από τα 60.750 ευρώ και στην έκδοση Premium από τα 65.550 ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται σε 164,05 ευρώ ανά έτος.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.