Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Lamborghini Temerario GT3: Και 100% θερμική έκδοση δρόμου;

Το κύριο χαρακτηριστικό της Lamborghini Temerario GT3 είναι η ευκολία συντήρησης και επισκευής στα pits

Lamborghini Temerario GT3: Και 100% θερμική έκδοση δρόμου;

Η φίρμα από την Bologna επιβεβαιώνει εκ νέου την αφοσίωσή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, παρουσιάζοντας τη νέα Lamborghini Temerario GT3, μια αγωνιστική εκδοχή του εντυπωσιακού σούπερκαρ. 

Χωρίς το υβριδικό σύστημα, σύμφωνα με τους κανονισμούς της κατηγορίας, η GT3 μεταμορφώνεται σε ένα ελαφρύτερο, σκληρότερο αγωνιστικό εργαλείο. Στην καρδιά της παραμένει ο ίδιος κινητήρας V8 twin-turbo των 4.0 λίτρων, ο οποίος πλέον αποδίδει 550 ίππους σε αντίθεση με τους 800 του μοντέλου δρόμου, με σκοπό τη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές της κατηγορίας.

Ο κινητήρας διαθέτει νέο σύστημα εισαγωγής αέρα απαραίτητο για τα μικρότερα τούρμπο, μπιέλες από τιτάνιο και βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στον κινητήρα που προσφέρουν ισχύ σε ευρύτερο φάσμα στροφών.

Η έλλειψη του υβριδικού συστήματος οδήγησε σε ανασχεδίαση του αλουμινένιου πλαισίου, με το πίσω μέρος να προσαρμόζεται έτσι ώστε να φιλοξενεί το νέο εγκάρσιο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Παράλληλα, το καβούκι του αυτοκινήτου, κατασκευασμένο από συνθετικό ανθρακόνημα, ενσωματώνει σχεδιαστικά στοιχεία της Temerario δρόμου, ενώ παράλληλα ενισχύει την αεροδυναμική, την ψύξη και τη ροή αέρα προς κρίσιμα σημεία όπως φρένα, ψυγεία και τούρμπο.

Στον εξοπλισμό της συναντάμε ρυθμιζόμενα αμορτισέρ KW έξι δρόμων, υδραυλικό τιμόνι, πλήρως ενσωματωμένο ρολκέιτζ, δεξαμενή με βελτιωμένη ροή καυσίμου, καθώς και ζάντες 18 ιντσών της Ronal AG. Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμη σε στάδιο εξέλιξης, με το επίσημο ντεμπούτο του να έχει προγραμματιστεί για τον Μάρτιο του 2026, στις 12 Ώρες του Sebring.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της GT3 στο Goodwood Festival of Speed, ο τεχνικός διευθυντής της Lamborghini, Rouven Mohr, απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με μια πιθανή μη υβριδική έκδοση παραγωγής της Temerario, λέγοντας «Δεν θα απέρριπτα μια θερμική έκδοση, αλλά δεν είναι στις προτεραιότητές μας. Η πιθανότητα είναι μικρή, όμως ποτέ μη λες ποτέ. Αυτή τη στιγμή έχουμε αρκετά εμπρός μας. Το ότι τρέχουμε αγωνιστικά με θερμικό μοτέρ δεν σημαίνει ότι κάτι αντίστοιχο θα ήταν σωστό για τον δρόμο».

Παρότι η Lamborghini θεωρεί το υβριδικό σύστημα αναγκαίο βήμα για το μοντέλο δρόμου, παρακολουθεί προσεκτικά τις τάσεις της αγοράς και φαίνεται πρόθυμη να προσαρμοστεί. Ήδη έχει μεταθέσει για το 2029 το ντεμπούτο του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά σούπερκαρ δείχνει να εξασθενεί. Αντίστοιχα, η Urus, που είχε προγραμματιστεί να γίνει αμιγώς ηλεκτρική, ανασχεδιάζεται και τελικά θα λανσαριστεί ως υβριδικό SUV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.