ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Παρουσίαση του νέου Volvo XC90: η τεχνολογία ασφάλειας, πολυτέλειας και άνεσης! [video]

Παρουσίαση του νέου Volvo XC90: η τεχνολογία ασφάλειας, πολυτέλειας και άνεσης! [video]

Όταν μία παρουσίαση ξεκινά από το στερεοφωνικό σύστημα του μοντέλου, δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: είτε το αυτοκίνητο το χαρακτηρίζει η προσοχή στη λεπτομέρεια, που συμπεριλαμβάνει ακόμη και το ήχο, είτε η παρουσίαση είναι ανάξια λόγου. Στην περίπτωση του νέου Volvo XC90 όλοι ξέραμε ότι ΔΕΝ πρόκειται για το δεύτερο. 

Η δεύτερη γενιά του πολυτελούς SUV της Σουηδικής φίρμας δε μπορούσε να είναι παρά ένα ασφαλές, πολυτελές, γεμάτο καινοτομίες αυτοκίνητο. Ιδίως μετά το «σπάσιμο» των τεχνικών δεσμών με τη μητέρα Ford, η Volvo ξαναθυμάται τα παλιά και κυνηγά την κορυφή της τεχνολογίας, κάτι από το οποίο δεν είναι μακριά. Είναι η κατάλληλη στιγμή να σκεφτεί κανείς ότι το περασμένο χρονικό διάστημα ένα κομβόι 4-5 αυτοκινήτων έκανε πειράματα αυτόνομης, χωρίς επέμβαση του οδηγού, κίνησης σε πραγματικές συνθήκες. Χαρακτηριστικός ο στόχος των ανθρώπων της εταιρίας το 2018 να μην εμπλακεί, σε παγκόσμιο επίπεδο, κανένα Volvo σε θανατηφόρο ατύχημα.

Τα ξεχνάς όμως όλα αυτά όταν μπεις μέσα στο νέο XC90 και νιώσεις να σε κυριεύει η μυρωδιά του ξύλου, συνδυασμένη με αυτή του δέρματος, σα να βρίσκεσαι σε ένα αριστοκρατικό σαλόνι ενός αρχοντικού της αναγέννησης, επίκεντρο της σχεδίασης και κυρίαρχος ενός ξεχωριστού έργου τεχνολογικής αρχιτεκτονικής. Τα εξώραφα καλύμματα από δέρμα συνδυάζουν μοναδικά το χθες με το μεταμοντέρνο σήμερα, προσπαθώντας να αποσπάσουν την προσοχή σου από την τεράστια οθόνη ελέγχου των συστημάτων του αυτοκινήτου, που σε φορτίζει με μία βροχή πληροφοριών. Τελικά όμως αυτό που μετράει περισσότερο είναι το head-up display – ναι HUD όπως σε ένα F16! – στο οποίο απεικονίζονται η ταχύτητα και η τελευταία πινακίδα ορίου ταχύτητας που διάβασε το σχετικό σύστημα!

Στην πρώτη επαφή, στο δρόμο Βάρκιζας – Σουνίου και πίσω σίγουρα σε κερδίζει. Είναι άνετο – και πώς θα μπορούσε αλλιώς; – και αρκετά δυνατό στην έκδοση D5 με τα 225 άλογα και την αερανάρτηση. Αντιδρά, λόγω βάρους, στην είσοδο της στροφής, αλλά μετά στρίβει με χαρακτηριστική άνεση, ακόμη και αν το παρακάνεις. Τα φρένα υπεράνω κριτικής, όπως άλλωστε και το σύνολο κινητήρα – κιβωτίου. Περισσότερα βέβαια όταν θα το έχουμε στα χέρια μας για μια δοκιμή… Τα συστήματα ασφαλείας; Κάπου νιώθεις πως το έχουν παρακάνει, μια και σε παρακάμπτουν συχνά για να εξασφαλίσουν ότι θα αποφύγεις τους… αμαρτάνοντες και δε θα γίνεις ένας από αυτούς!

Με λίγα λόγια

Το Νέο Volvo XC90, αποτέλεσμα ενός τριετούς προγράμματος εξέλιξης και επένδυσης που ξεπέρασε τα ένδεκα δισεκατομμύρια δολάρια, είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo τα τελευταία χρόνια, που έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευαστεί αποκλειστικά και στο σύνολό του από τη σουηδική μάρκα. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που προέρχεται από τη νέα Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος (Scalable Product Architecture – SPA), η οποία προσφέρει τεράστιες δυνατότητες ευελιξίας, εξέλιξης και οικονομίας κλίμακας στη Volvo και από την οποία θα προέλθουν όλα τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. 

Διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό δύο εντελώς νέες, καινοτόμες τεχνολογίες ασφάλειας: σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο και δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα. Παράλληλα, διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό το City Safety, το οποίο πλέον στο Νέο XC90 λειτουργεί σε όλο το εύρος ταχυτήτων, χωρίς περιορισμούς! Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ως όρος, το City Safety είναι πλέον ιδιαίτερα διευρυμένο, αφού εκτός του συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος για αποφυγή συγκρούσεων περιλαμβάνει και την ανίχνευση πεζών και ποδηλατών/δικυκλιστών με επίσης αυτόματο φρενάρισμα, που πλέον λειτουργεί και τη νύχτα!

Το Νέο XC90 προσφέρεται σε βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, αποκλειστικά με τους νέους, δίλιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες Drive-E, που διακρίνονται για τις κορυφαίες επιδόσεις και την πολύ χαμηλή κατανάλωση, με ισχύ που ξεκινά από τους 190 και φτάνει τους 407 ίππους, στην Τ8 υβριδική έκδοση! Σε επίπεδο ισχύος, το Νέο XC90 λανσάρεται αρχικά με δύο εκδόσεις: την πετρελαιοκίνητη D5 με 225 ίππους (τα πρώτα αυτοκίνητα ήδη στην Ελλάδα) και τη βενζινοκίνητη Τ6 με 320 ίππους. Θα ακολουθήσουν, αργότερα, η βενζινοκίνητη Τ5 των 254 ίππων και η κορυφαία, υβριδική έκδοση Τ8 ή Twin Engine, που «συνδυαστικά» έχει ισχύ 407 ίππων, που προέρχονται από το βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς αποδίδοντας ισχύ 320 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον πίσω άξονα αποδίδοντας ισχύ 87 ίππων (60 kW). Προς το τέλος της χρονιάς θα ακολουθήσει μία ακόμα έκδοση, η πετρελαιοκίνητη D4, με ισχύ 190 ίππων, η μόνη που δεν είναι τετρακίνητη. 

Σχεδιασμένο να φιλοξενεί έως επτά επιβάτες, το Νέο XC90 διαθέτει νέα, πρωτοποριακού design καθίσματα, που απελευθερώνουν άφθονο εσωτερικό χώρο για τους επιβάτες, τόσο στη δεύτερη όσο και στην τρίτη σειρά καθισμάτων. Η τρίτη σειρά προσφέρει κορυφαία στην κατηγορία άνεση, με υπεραρκετούς χώρους για δύο επιβάτες με ύψος έως 170 εκ.

Ο προαιρετικός εξοπλισμός είναι επίσης πολύ πλούσιος. Ενδεικτικά, σε αυτόν περιλαμβάνονται το πακέτο συστημάτων ασφάλειας Intellisafe Pro Pack (με προσαρμοζόμενο cruise control, υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα, BLIS και όλα τα συστήματα ασφάλειας της Volvo που έχουμε γνωρίσει στα τελευταία μοντέλα της μάρκας) στην τιμή των 1.985 €, Head-up Display (1.470 €) καθώς και το ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins με ενισχυτή κλάσης D 1.400 W και – ούτε λίγο ούτε πολύ – 19 ηχεία, στην τιμή των 3.745 €! Το Νέο Volvo XC90 θα προσφέρεται σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις – επίπεδα εξοπλισμού. Αυτές ξεκινούν από την ιδιαίτερα εξοπλισμένη Kinetic, με την ακόμα πιο πλούσια έκδοση Momentum, να ακολουθεί. Στην κορυφή, με κοινή τιμολογιακή πολιτική, βρίσκονται δύο επιλογές: η έκδοση Inscription, για όποιον προτιμά την κορυφαία πολυτέλεια για το αυτοκίνητό του και η R-Design, για αυτόν που θέλει το αυτοκίνητό του να έχει πιο έντονο σπορ χαρακτήρα. 

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.