ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Φόρος υγείας» σε αλάτι, ζάχαρη, αλκοόλ, καπνά! Για τα εμβόλια θα πληρώσει κανείς;

Γραμμή 4 μετρό: Ουρά υποψηφίων ελληνικών και ξένων ομίλων με φόντο νέες επεκτάσεις

Γραμμή 4 μετρό: Ουρά υποψηφίων ελληνικών και ξένων ομίλων με φόντο νέες επεκτάσεις

Για τις 17 Ιουλίου μετατίθεται το χρονοδιάγραμμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την γραμμή 4 του μετρό ενώ προχωρούν κανονικά οι προετοιμασίες της Αττικό Μετρό για την διενέργεια ξεχωριστού διαγωνισμού που αφορά τις πρόδρομες εργασίες. Στόχος είναι η δημοπράτηση για τα έργα της αρχαιολογίας και μεταφοράς δικτύων Κοινής Ωφέλειας να γίνει μέσα στο καλοκαίρι.

Στελέχη της Αττικό Μετρό, αναφέρουν ότι η πρώτη παράταση για το διαγωνισμό δίνεται για την καλύτερη προετοιμασία των ενδιαφερόμενων, με αφορμή την έκδοση τεύχους διευκρινίσεων, ύστερα από τον βομβαρδισμό που έχει δεχτεί η εταιρεία από ερωτήσεις υποψηφίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες για την γραμμή 4 ζωηρό ενδιαφέρον επιδεικνύουν όλες οι μεγάλες ελληνικές τεχνικές εταιρείες (Άκτωρ, ΓΕΚ-Τέρνα, J&P Άβαξ, ΜΕΤΚΑ, Ιντρακάτ) ενώ από τους ξένους στους ενδιαφερόμενους εμφανίζονται η Ισπανική FCC, η Ιταλική Impregillo, η Chella SpA, (συμμετέχει με την J&P Άβαξ και την Αlstom Transport στο μετρό του Πειραιά) κ.α. Εδώ και μήνες στους κόλπους των ελληνικών τεχνικών εταιρειών υπήρξαν συζητήσεις, με πρωτοβουλία των ισχυρών ομίλων της χώρας, για την δημιουργία ενός συνασπισμού δυνάμεων ελληνικών συμφερόντων. Όμως η πορεία αυτών των συζητήσεων δεν είναι σαφές εάν έχει καταλήξει σε κάποιο αποτέλεσμα.

Από την πλευρά της η Αττικό Μετρό, εντείνει τις διαδικασίες για την προετοιμασία του μεγάλου διαγωνισμού που βρίσκεται αντιμέτωπος με νέες επεκτάσεις. Η Αττικό Μετρό έχει κάνει δεκτό το αίτημα κατοίκων να εξετάσει την εγκατάσταση ενός ενδιάμεσου σταθμού, μεταξύ Γαλατσίου και Κυψέλης.

Αρχικά το αίτημα αυτό έχει απορριφθεί, ωστόσο τους προηγούμενους μήνες, οι κάτοικοι το επανέφεραν και έχουν αρχίσει να κερδίζουν πόντους.

Ήδη, υπάρχει απόφαση της Περιφέρειας αλλά και του δήμου της Αθήνας για την προσθήκη του νέου σταθμού που βρίσκεται στην οδό Πάρνηθος σε απόσταση αναπνοής από την οικία του Πρωθυπουργού. Οι κάτοικοι που πιέζουν για την κατασκευή του σταθμού έχουν βρει υποστηρικτές τα μέλη του κοινοβουλίου του ΣΥΡΙΖΑ Ελένη Αυλωνίτου και Χαρά Καφαντάρη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο φάκελλος έχει σταλεί και στον κ. Τσίπρα ο οποίος επίσης εμφανίζεται θετικός στο αίτημα των κατοίκων. Στην Αττικό Μετρό δηλώνουν ότι μελετούν τις τεχνικές λύσεις του νέου σταθμού αλλά και το συνολικό κόστος που θα προκαλέσει στον προϋπολογισμό του έργου που με τους 14 σταθμούς υπολογίζεται να φτάσει το 1,5 δισ. ευρώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.