Οι τρεις βασικοί λόγοι πίσω από την απόφαση της Carrefour να δραστηριοποιηθεί ξανά στην ελληνική αγορά

Έπειτα από δέκα χρόνια απουσίας από την ελληνική αγορά, τα σούπερ μάρκετ Carrefour, αναμένεται στις αρχές Μαΐου να κάνουν και πάλι την εμφάνισή τους στην Ελλάδα, με νέο μοντέλο λειτουργίας χωρίς… ταμίες.

Σε πρώτη φάση θα ανοίξουν πέντε καταστήματα, τα οποία θα λειτουργήσουν σε τουριστικές περιοχές με ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης από ότι στο παρελθόν, ενώ οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός των επόμενων ημερών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Carrefour, η επανεκκίνηση του brand στην χώρα μας και η προσφορά των προϊόντων Carrefour στους Έλληνες πελάτες αλλά και τους τουρίστες θα πραγματοποιηθεί μέχρι την Άνοιξη με τα πρώτα εγκαίνια να λαμβάνουν χώρα στην Κρήτη.

Η επίσημη ανακοίνωση

«Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022» αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση. Από την ίδια ανακοίνωση προκύπτει ότι τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Κρήτη.

«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε.

Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», υποστήριξε ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.

«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξήγησε, από την πλευρά του, ο Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.

Τρεις θεωρούνται οι βασικοί λόγοι πίσω από την απόφαση της Carrefour να δραστηριοποιηθεί ξανά στην ελληνική αγορά:

  1. πρώτον, η μεγάλη δυναμική που εκτιμάται ότι υπάρχει στη μικρή λιανική, όπου και θα επιδιώξει συνεργασίες η εταιρεία.
  2. δεύτερον, η πολύ καλύτερη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour αποεπένδυσε από την Ελλάδα στην καρδιά της ύφεσης, το 2012.
  3. τρίτον, ο νέος συνεργάτης, η εταιρεία Retail & More, θυγατρική του ομίλου AVE, συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη, θεωρείται φερέγγυος και αξιόπιστος.
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour, η οποία είχε ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999, αποχώρησε από την ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012, πουλώντας το μερίδιο που είχε στην Carrefour – Μαρινόπουλος (50%) στον όμιλο Μαρινόπουλου.