Δείτε πότε μια αεροπορική εταιρεία δεν υποχρεούται να αποζημιώσει επιβάτη

Δείτε πότε μια αεροπορική εταιρεία δεν υποχρεούται να αποζημιώσει επιβάτη

Το Δικαστήριο της ΕΕ, έκρινε σήμερα Πέμπτη 11 Ιουνίου, πως μια αεροπορική εταιρεία δεν υποχρεούται να αποζημιώσει έναν επιβάτη, που καθυστέρησε η πτήση του εξαιτίας της “συμπεριφοράς που προκαλεί αναστάτωση” ενός άλλου επιβάτη της.

Ο αερομεταφορέας οφείλει ωστόσο “να εξασφαλίσει την μεταφορά με άλλες πτήσεις (…) το ταχύτερο δυνατό” του επιβάτη που καθυστέρησε.

Στην δικαιοσύνη της ΕΕ προσέφυγε πορτογαλικό δικαστήριο έπειτα από περιστατικό που σημειώθηκε τον Αύγουστο του 2017 σε πτήση της αεροπορικής εταιρείας TAP που αναχωρούσε από Λισαβόνα με προορισμό την Φορταλέζα στη Βραζιλία.

Το αεροπλάνο αναγκάστηκε λίγο μετά την αποχώρησή του να κάνει μια παράκαμψη προς την Λας Πάλμας (Ισπανία) για να αποβιβάσει “έναν ταραξία επιβάτη, ο οποίος δάγκωσε έναν άλλον επιβάτη και επιτέθηκε σε πολλούς επιβάτες, όπως και στο πλήρωμα του θαλάμου επιβατών, το οποίο προσπάθησε να τον ηρεμήσει”, ανέφερε σήμερα το δικαστήριο που έχει την έδρα του στο Λουξεμβούργο.

Η παράκαμψη αυτή προκάλεσε καθυστέρηση σε άλλη πτήση που θα έκανε το ίδιο αεροπλάνο όταν θα αναχωρούσε από την Φορταλέζα και ένας επιβάτης προσέφυγε στη δικαιοσύνη ζητώντας αποζημίωση.

Για το Δικαστήριο της ΕΕ η συμπεριφορά του παράφρονα επιβάτη “μπορεί να αποτελεί ‘έκτακτη περίσταση’ που μπορεί να απαλλάσσει τον αερομεταφορέα από την υποχρέωσή του να καταβάλει αποζημίωση”.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

“Μια συμπεριφορά αυτού του είδους βρίσκεται κατ’αρχήν πέραν των δυνατοτήτων ελέγχου” του αερομεταφορέα, υπογράμμισε το δικαστήριο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.