Θα σας «σώσει»: Αυτή είναι η διατροφή που μειώνει το λίπος στην κοιλιά

Θα σας «σώσει»: Αυτή είναι η διατροφή που μειώνει το λίπος στην κοιλιά

Η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας και η προσθήκη νέων, στοχευμένων ασκήσεων στην καθημερινή ρουτίνα γυμναστικής ενισχύουν την απώλεια βάρους στην κοιλιά και τη συνολική υγεία, ωστόσο η ισορροπημένη διατροφή είναι το κλειδί.

Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν, όπως αποδεικνύουν έρευνες, διατροφικές επιλογές που φαίνεται να ενισχύουν την απώλεια βάρους και τη μείωση του λίπους στην κοιλιά. Η πρωτεΐνη είναι το πιο σημαντικό μακροθρεπτικό συστατικό για την απώλεια βάρους, αφού έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την όρεξη κατά 60%, ενισχύει το μεταβολισμό κατά 80-100 θερμίδες την ημέρα και βοηθά στην κατανάλωση μέχρι και 441 λιγότερων θερμίδων την ημέρα.

Έτσι, εάν η απώλεια βάρους είναι ο στόχος σας, τότε η επαρκής κατανάλωση πρωτεΐνης είναι ίσως η πιο αποτελεσματική αλλαγή που μπορείτε να κάνετε στη διατροφή σας.

Μάλιστα σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό The Mediterranean Journal of Nutrition and Metabolism η ποσότητα και η ποιότητα της πρωτεΐνης που καταναλώνεται σχετίζεται αντιστρόφως με το λίπος στην κοιλιά. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι που τρώνε τροφές με περισσότερη και υψηλότερη ποιότητα σε πρωτεΐνη έχουν σημαντικά λιγότερο λίπος στην κοιλιά.

Για να αυξήσετε λοιπόν την πρωτεΐνη στη διατροφή σας, επιλέξτε έξυπνα τις τροφές που βάζετε στο πιάτο σας.

Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνη

  • Αυγά: Μια ποιοτική πηγή πρωτεϊνης, τα αυγά είναι μια γρήγορη, εύκολη και υγιεινή επιλογή που μπορεί να βοηθήσει στην μείωση του λίπους της κοιλιάς. Ένα αυγό περιέχει περίπου 7 γραμμάρια πρωτεΐνης ενώ μη διστάσετε να φάτε και τον κρόκο – περιέχει τα περισσότερα από τα θρεπτικά συστατικά.
  • Κεφίρ: Το κεφίρ είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και αμινοξέων, που βοηθούν στην ανάπτυξη και στην επιδιόρθωση των μυών. Ένα ποτήρι κεφίρ περιέχει περίπου 10g πρωτεΐνης για αυτό και πολλοί αθλητές πίνουν κεφίρ μετά την προπόνηση τους.
  • Όσπρια: Υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, τα φασόλια και οι φακές είναι μοναδικές πηγές ενέργειας. Υπάρχει μάλιστα έρευνα που υποστηρίζει ότι τα άτομα που τρώνε συχνά ρεβίθια είναι 53% λιγότερο πιθανό να είναι παχύσαρκα. Μια μερίδα 1/2 φλιτζάνι ρεβίθια έχει περίπου 7 γραμμάρια πρωτεΐνης και 6 γραμμάρια φυτικών ινών.
  • Ξηροί καρποί: Όλοι οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε πρωτεΐνες, όμως τα αμύγδαλα είναι μια από τις καλύτερες επιλογές, καθώς εκτός από την υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, τα αμύγδαλα είναι επίσης αντιοξειδωτικά. Μια μερίδα περίπου 10 αμύγδαλα (μια χούφτα) περιέχει μαγνήσιο, βιταμίνη Ε, φυτικές ίνες και 6 γραμμάρια πρωτεΐνης.
  • Ψάρι και κοτόπουλο: Το ψάρι είναι μια άλλη δημοφιλής πηγή πρωτεΐνης, που έχει πολλά οφέλη. Ο σολομός, η ρέγκα, ο μπακαλιάρος και ο τόνος περιέχουν γενναιόδωρες ποσότητες πρωτεΐνης ενώ και το κοτόπουλο και η γαλοπούλα είναι τόσο χαμηλά σε λιπαρά και πλούσια σε πρωτεΐνες κρέατα που προσφέρουν μια ποικιλία μαγειρικών επιλογών.
  • Νερό: Είναι γνωστό και χιλιοειπωμένο όμως η κατανάλωση νερού είναι πολύ σημαντική, όχι μόνο στην υγεία, αλλά και στην εμφάνιση. Βοηθάει τον οργανισμό να αποτοξινωθεί, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και επιταχύνει την απώλεια λίπους.
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.