ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μια γιαγιά που βοηθάει στο κρεοπωλείο! Πραγματικά, ότι πιο αντιπροσωπευτικό της σύγχρονης Ελλάδας, στην Ευρωβουλή!

Βερίκοκο το «θαυματουργό»: Αυτά είναι τα 7 οφέλη που έχει για την υγεία

Είναι πολύ θρεπτικό και περιέχει πολλές απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα

Βερίκοκο το «θαυματουργό»: Αυτά είναι τα 7 οφέλη που έχει για την υγεία

Το βερίκοκο είναι ένα νόστιμο φρούτο γεμάτο βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Έχει πολλαπλά οφέλη, συμπεριλαμβανομένης της βελτίωσης της υγείας των ματιών, του δέρματος και του εντέρου.

Το βερίκοκο είναι πολύ θρεπτικό και περιέχει πολλές απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα.

Μόλις 2 φρέσκα βερίκοκα (70 γραμμάρια) παρέχουν:

  • Θερμίδες: 34
  • Υδατάνθρακες: 8 γραμμάρια
  • Πρωτεΐνη: 1 γραμμάριο
  • Λίπος: 0,27 γραμμάρια
  • Φυτικές ίνες: 1,5 γραμμάρια
  • Βιταμίνη Α: 8% της Ημερήσιας Διατροφικής Αξίας (DV)
  • Βιταμίνη C: 8% DV
  • Βιταμίνη Ε: 4% DV
  • Κάλιο: 4% DV

Επίσης, το βερίκοκο είναι μια αξιοπρεπής πηγή βήτα καροτίνης, λουτεΐνης και ζεαξανθίνης, τα οποία είναι όλα ισχυρά αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών στον οργανισμό.

Είναι καλύτερο να απολαμβάνετε τα βερίκοκα ολόκληρα και με την φλούδα τους, καθώς αυτή περιέχει μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών και θρεπτικών συστατικών.

Βερίκοκο: Οφέλη υγείας

Υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά

Τα βερίκοκα περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά, κυρίως φλαβονοειδή. Βοηθούν στην προστασία του σώματός σας από το οξειδωτικό στρες, το οποίο συνδέεται με πολλές χρόνιες ασθένειες.

Υγεία των ματιών

Τα βερίκοκα είναι μια εξαιρετική πηγή βήτα καροτίνης, λουτεΐνης, ζεαξανθίνης και βιταμινών C και E. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά προστατεύουν τα μάτια σας από τη φθορά.

Υγεία του δέρματος

Τα βερίκοκα είναι φυσικά πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία προστατεύουν από τις περιβαλλοντικές βλάβες από τον ήλιο, τη ρύπανση και τον καπνό του τσιγάρου. Αυτές οι ενώσεις ωφελούν το δέρμα σας, μειώνοντας τον κίνδυνο ρυτίδων και εγκαυμάτων από τον ήλιο.

Υγεία του εντέρου

Το βερίκοκο είναι μια καλή πηγή διαλυτών φυτικών ινών, οι οποίες τροφοδοτούν τα υγιή βακτήρια του εντέρου σας και μπορεί να ενισχύσουν την υγεία του πεπτικού συστήματος.

Υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο

Το κάλιο βοηθά στη σηματοδότηση των νεύρων, στις μυϊκές συσπάσεις και στην ισορροπία υγρών στον οργανισμό. Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε κάλιο, όπως τα βερίκοκα, μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της υπέρτασης και στη μείωση του κινδύνου εγκεφαλικού.

Πολύ ενυδατικό φρούτο

Το βερίκοκο έχει φυσικά υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, γεγονός που είναι σημαντικό για να παραμείνετε ενυδατωμένοι. Η σωστή ενυδάτωση είναι ζωτικής σημασίας για πολλές πτυχές της υγείας, συμπεριλαμβανομένης της αρτηριακής πίεσης και του καρδιακού παλμού.

Προστατεύει το ήπαρ

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε δύο μελέτες σε αρουραίους, τα βερίκοκα διαπιστώθηκε ότι προστατεύουν το συκώτι από το οξειδωτικό στρες που προκαλείται από την κατάποση αλκοόλ. Ωστόσο, απαιτούνται ανθρώπινες μελέτες για να επαληθευτούν αυτά τα οφέλη για τον άνθρωπο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.